HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
27.34%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
31.25%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
28.13%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
13.28%
HRM- Дасан зохицол
- 2009 / 03 / 11
Ажлын цагийн өмнө, хойно, завсарт нь зарцуулах цаг - Цалин хөлс бодохгүй

·        Агуулахаас авах шаардлагагүй буюу агуулахаас авахыг зөвлөөгүйүед агуулахаас тоног төхөөрөмж авах

·        Ажилтанөөрийн зоргоор ирэн очин байж байхын тулд зөвхөн холбоо барих утасны дугаар, үүнтэй төстэй бусад холбооны хэрэгсэлтэй байх үеийн бэлэн байх хугацаа

·        Үйлдвэрийг нээх, цахилгаан, дулааныг залгах

·        Ажилд авахын өмнөх шалгалт , сорилт

·        Үйлдвэрлэгчийн ивээн тэтгэсэн, сайн дураар оролцож болох жижиглэн худалдааны хурал зөвлөлгөөн

·        Өмнөх ээлжийг түргэн шуурхай чөлөөлөхийн тулд эрт ирэх

·        Ажил дуусах, эхлэх цагийн хоорондох хугацаа

·        Мэргэжлийн сургуульд суралцах

·        Ажил олгогчийн ивээн тэтгэсэн, ажлын цагаас гадуур, сайн дураар сууж болох, суралцах хугацаандаа ажилтан бүтээлч ажил хийхгүй, ажилтны одоогийн ажилтай шууд холбоогүй сургалтын хөтөлбөрүүд (өөр мэргэжил, нэмэлт чадвар заахаас ялгаатай)

·        Замд явах цаг:

Гэрээс ажлын байр руу буюу ажлын байрнаас гэр рүү (ажил олгогчоос тээврийн хэрэгслээр хангасан ч байсан)

¾     Үйлдвэрийн орох хаалганаас ажлын байр хүртэл

¾     Цаг бүртгэлээс ажлын байр хүртэл

¾     Хувцасныөрөө рүү явах, хувцасны өрөөнөөс ирэх

¾     Гадуур ажлаас гэр рүүгээ  явах

·        Хориглосонүед буюу ажил олгогчид мэдэгдэлгүй зөвшөөрөлгүйгээр илүү цаг ажиллах

·        Засгийн газрын ивээн тэтгэсэн аюулгүй байдлын хурал зөвлөлгөөнд сайн дураар суух

·        Технологийнөөрчлөлтүүдийг мэдэж байхын тулд үйлдвэрийн хурал зөвлөлгөөнд сайн дураар суух

·        Хүлээх:

¾     Цалингийн чек

¾     Цаг бүртгэл дээр хүлээх

Эрт ирсний дараа заасан цагт ажлаа эхлэхийг хүлээх
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2021 / 07 / 30
Шинэ ажилтнууд гэдэг нь ажилд орсоны эхний 1-3 сарыг дадлагажих хугацаагаар ажиллаж байгаа ажилтнууд бөгөөд энэ хугацаанд уг ажилтан тухайн албан тушаалд тэнцэж байгаа эсэхийг тодорхойлно.
Харвардын Их Сургуулийн туслах профессор Франчеко Жино “Бид хувь хүний онцлог, зан төлвийг таньж, ажлын байрандаа өөрийн чадамжаас илүү зүйл бий болгох боломжоор хангах юм бол тэд ажилдаа илүү сэтгэл хангалуун байж илүү их их гүйцэтгэл сайтай ажиллах болно” гэжээ.
- 2021 / 07 / 21
Хүн хэдий чинээ нүдэнд дулаахан байна, төдий чинээ богино хугацаанд шинэ хамт олонтойгоо сайхан харьцааг тогтоож чаддаг. Энэ үед анхны сэтгэгдэл хамгийн тогтвортойгоор үлддэгийг анхаараарай.
- 2021 / 07 / 19
-2020 / 02 / 15
"Ажил үүрэг даалгах төлөвлөгөө"-г 1-2 долоо хоног хэрэглэж, ажил үүрэг бүр (чухал буюу хар бор ажлын аль нь) таны цагийг хэрхэн авч байгааг тодорхойл. Та амархан даалгаж болох зарим ажилд маш их цаг зарцуулдагаа олж мэдэж болно.
-2020 / 02 / 14
Хамтран ажиллаж байгаа хүмүүсдээ хүндэтгэлтэй хандах хэрэгтэй. Бусдыг хүндлэнэ гэдэг харилцааны маш чухал хэсэг юм. Тэгвэл Хүндэтгэл гэж юу вэ? Хүндэтгэл нь маш олон янзын хэлбэрээр илэрдэг. Эдгээрээс хэдэн жишээ дурьдвал : Хамтран зүтгэгч нөхөддөө хүндэтгэлтэй хандан хувийн үзэл бодол, зан чанарын хувьд танаас өөр хүн гэдгийг нь харгалзан үзэх нь чухал. Энэ ялгаа нь эхэндээ жижиг зүйл мэт санагддаг цаашдаа ямар үр нөлөөтэй байх нь хэрхэн зөв шийдэл гаргахаас хамаарна. Хүмүүсийн үзэл бодлыг ялгаатай байдлыг хүлээн авч хүндэтгэлтэй хандсанаар та сайн үр дүнд хүрч шилдэг ажилтан болоход нэг алхам ойртон очлоо гэсэн үг.
-2020 / 02 / 09
Ажлын байрны эерэг хандлагатай соёл бол аливаа байгууллагыг амжилтанд хүргэх гол бүрэлдэхүүн хэсэг юм. Зөв соёлыг байгууллагадаа нутагшуулах нь олон учир шалтгаантай. Ёс суртахууны төлөв байдлаас эхлүүлээд байгууллагадаа эерэг чиг хандлагатай соёлыг бий болгосноор байгууллага эрүүл, баттай оршин тогтнож чадах бөгөөд ажилтнууд бие биенээ дарамтлах, ялгаварлан гадуурхах гэх мэт сөрөг хандлага бага байх болно.
HR Фото