МЕНЕЖМЕНТ
Байгууллагад шинэ ажилтан сонгон шалгаруулж авахад ажилтны ямар ур чадвар хамгийн их дутагдалтай байдаг вэ?
Хамт олонч, бүтээлч сэтгэлгээгээ хөгжүүлэх
21.69%
Өөрийгөө бусдад бүрэн илэрхийлэх
29.67%
Илүү ихийг хийж бүтээх санаачлага
32.78%
Ажлын цагийг зөв төлөвлөх
15.82%
HRM- Бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт
- 2010 / 01 / 16
Сайн баг бүрдүүлэх 10 арга
2. Багийн хийсэн ажлуудын үр дүн хэмжигдэхүйц байх ёстой. Ихэнхдээ багийн хийсэн ажлыг хэмжиж байх нь багийг үр дүнтэй ажиллахад хүргэдэг юм.

3. Хамтын ажиллагааг идэвхжүүл. Хүн бүр тухайн багд ажилласанаар ямар тусламжийг үзүүлж байгаагаа мэдэж байх хэрэгтэй. Түүнчлэн багийн дунд хувь хүмүүсийн хоорондох өрсөлдөөнийг хориглох хэрэгтэй. Ингэсэн тохиолдолд бүтээлч байдал жинхэнэ багийн зорилгоруу чиглэж чадна.

4. Багийн гишүүд бие биенийхээ авьяас чадвар, онцлог шинжийг мэддэг байх хэрэгтэй. Багийн гишүүд бие биенийхээ авьяас чадвар, давуу талуудыг мэдсэнээр тус бүрийн хийх ажлууд тодорхой болж, мөн дэмжиж туслахад дөхөм болно.

5. Багийн гишүүдийн ур чадвар багийн хийх ажлын чиглэл, зорилгод нийцсэн байх ёстой. Техникийн ур чадвар, хувийн соёл, асуудал шийдвэрлэх ур чадвар зэрэг нь багийг амжилтанд хүргэж чадах гол ур чадварууд юм.

6. Байнгын сургалт. Тухайн төсөл ажлыг хийж гүйцэтгэхэд тодорхой ур чадвар, мэдлэг шаарддаг тул шаардлагатай бол сургалт зохион байгуулах шаардлагатай. Мэдээж шинэ сурсан мэдлэгийг өөрийн болгож эзэмшихэд тодорхой хугацаа шаарддаг. Түүнчлэн сургалтын чанар, үр дүнг дүгнэх нь чухал. Ажилчидаас санал сонсож сургалтын чанар, заах арга барил хэр байгааг мэдэх буюу эргэх холбоог сайжруулах хэрэгтэй.

7. Харилцаа холбоог сайжруулах. Багийн гишүүдийн харилцах арга, хэрэгсэлийг хурдан, баталгаатай байлга. Жишээ нь мэдээлэл хурдан солилцох гэх мэт.

8. Багийн зорилгыг багийн гишүүдэд байнга сануулж байх. Энэ энгийн сонсогдож байж магадгүй юм. Гэхдээ ихэнх тохиолдолд багийн хүч цаг хугацаа өнгөрөх тусам суларч, зорилгоо мартах нь байдаг. Тиймээс байнга зорилгоо сануулж, юуны төлөө, ямар үр дүнгийн төлөө ажиллаж байгаа болохоо сануулж бай. Ингэх аваас багийн эрч хүч сулрах нь бага байх болно.

9. Багийн уулзалт, ярилцах асуудлууд. Уулзалт зохион байгуулах нь цаг хугацаа үрсэн зүйл болох нь бий. Тиймээс л уулзалтаа маш зохион байгуулалттай хийх хэрэгтэй. Танд гэж зөвлөхөд уулзалтанд ярилцах зүйлсийн жагсаалт гаргахаасаа илүүтэйгээр уулзалт дуусахад ямар асуудал шийдвэрлэсэн байх, ямар шийдвэр гаргасан байхаа тодорхой болгох нь уулзалтыг хэд дахин илүү үр дүнтэй болгож чадна.

10. Багийн даргын үүрэг роль. Багийн дарга багийн гишүүдтэйгээ үг хэлээр гэхээсээ илүүтэйгээр үйл хөдлөлөөрөө үлгэр дууриал болох хэрэгтэй. Дарга ямар байна, гишүүд нь тийм байх болно. Дарга нь өөртөө нэг стандарт, харин бусдад өөр стандарт гаргаж болохгүй биздээ.

Нийтэлсэн М.Ундрал 

Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2016 / 06 / 17
Зан төлөв - энэ бол хувь хүний бодит, тогтвортой сэтгэц зүйн үзэгдлийн нийлбэр цогц бөгөөд тухайн хүний хүрээлэн буй орчинд хандах хандлага, биеэ авч явах байдлаар илэрнэ. Грек хэлнээс орчуулахад " зан төлөв " гэдэг нь онцлог шинж гэсэн утгыг илэрхийлнэ.
Өргөдөл гаргагчийг ярицлагад ирэхэд нөхөрсөг, ажил хэргийн уур амьсгалтай хүлээж авна. Хүрэлцэн ирсэнд баяртай байгаагаа хэлж, ярилцлагад зориулж ямар ч саадгүйгээр ярилцлага хийх цаг гаргаснаа хэлнэ. Хэрэв танд хэцүү биш бөгөөд ялгаварлан үзсэнд тооцогдож болох хувийн асуудлыг асуухгүй байж чадна гэж байгаа бол тухайн хүний сонирхол, хобби гэх зэргээр ярилцлагаа эхэлж болно.
- 2016 / 06 / 10
Сонголтын үйл явцын амжилт бүрдүүлэлтийн үйл ажиллагааны үр дүнгээс шууд хамаардаг . Бүрдүүлэлтийн үйл ажиллагаа нь олон тооны чадварлаг ажил горилогчдыг цуглуулж чадвал байгууллагын хувьд ажлыг сайн бөгөөд тогтвортой гүйцэтгэх хүнийг сонгож авах боломж нэмэгдэнэ.
- 2016 / 06 / 09
-2016 / 06 / 09
Хүмүүс дуртай ажлаа сайн хийдэг. Та менежер хүнийхээ хувьд хүмүүсийг яаж удирдах талдээр анхаарах ёстой. Та ажилчидадаа алхам бүрийг нь зааж, хийх үйлдэлд нь хязгаарлалт тавиад байхын оронд тэдэнд ажилдаа шийдвэр гаргаж, ажлаа өөрөө мэдэж хийх мэдлийг олгох юм бол тэд өөрт таарах тааламжтай байдлаар ажлаа сайн хийх болно. Үүний үр дүнд ажлын бүтээмж ч өндөр байж, ажилтан тань хүртэл сэтгэл хангалуун үлдэнэ.
-2016 / 04 / 23
Ажилд авах ярилцлаганд орохдоо бид хамгийн сайн талуудаа үзүүлэхийг хичээдэг. Хэдийгээр та ярилцагчтайгаа байхдаа чөлөөтэй байж, яриа үүсгэх тал дээр асуудалгүй байж болох ч зарим зүйлийг хэлэлгүй үлдээсэн нь дээр байдаг. Танд ярилцлагын үеэр хэлж болохгүй 7 зүйлийн тухай хүргэж байна.
-2016 / 04 / 15
Ажил хайж байгаа хүн ажлын ярилцлагад уригдана гэдэг нь ажилд орох хичээл зүтгэл нь амжилттай явагдаж байгааг илэрхийлж байгаа боловч өөрийгөө ажилд орох олон үе шатуудын зөвхөн нэг шатанд нь явж байгаа гэдгээ байнга санах хэрэгтэй. Үнэндээ, ажлын ярилцлага нь сонгон шалгаруулалтын нэг хэсэг боловч өөрөө маш олон үе шаттай процесс юм. Процесс гэдгийг нь тодруулбал, ярилцлагын үе шат маань яг тэд байх ёстой гэж хуульчлагдаагүй учраас ажил горилогч тухайн орохыг хүсэж буй ажлын байрны онцлогоос шалтгаалж хоероос дөрвөн үе шаттай ажлын ярилцлагад орох тохиолдол бий.
HR Фото