МЕНЕЖМЕНТ
Та шинэ ажилтан ажилд авах болон өмнөх ажилтнаа дэв ахиулахдаа дараах ЗАН ТӨЛӨВ-үүдийн алийг нь илүү чухалчилдаг вэ?
Нээлттэй байдал
10.74%
Үнэнч байдал
17.65%
Өрсөлдөх чадвар
20.88%
Бусадтай нийцэх байдал
23.09%
Гадагшаа чанар
1.03%
Ёс суртахуун
21.03%
Өөдрөг үзэл
5.59%
HRM- Дасан зохицол
- 2010 / 04 / 12
Ашиг сонирхолын зөрчил
Энэ эмхтгэл нь ерөнхий удирдамж болох бөгөөд ажилтнууд энэ эмхтгэлээс  магадлах шаардлагатай асуудлуудаа үйл ажиллагааны хүлээн зөвшөөрөгдөх стандарт хэмжээтэй нийцэж буй эсэхийг тодруулах боломжтой.
Гадны байгууллага хувь хүмүүстэй хийж байгаа яриа хэлэлцээрт оролцож байгаа ажилтнуудын үйл ажиллагаанд /Компанийн нэр/ -ийн удирдах түвшний тушаалтан хяналт тавих бөгөөд ажилтан нь гэнэтийн орлого, эд зүйл дээр тулгуурлан аливаа асуудлыг шийдвэрлэж болохгүй.  Гэнэтийн орлого, эд зүйлс гэдэг нь тухайн ажилтанд зориулсан ямар нэг бэлэг, бүтээгдэхүүний урамшуулал, тусгай хангамж үйлчилгээ, огцом үнэ буулгалт зэргийг хэлнэ.
/Компанийн нэр/ -ийн явуулж буй бизнесийн үйл ажиллагаанд оролцож буй ажилтан нь тухайн ажлын эцсийн шийдвэр гаргах болон шийдвэрт нөлөөлөх албан тушаал дээр байгаа үед өөрийн болон хамаатан садан, найз нөхдийнхөө ашиг сонирхолд нийцүүлэн асуудлийг шийдвэрлэх боломжтой болдог. Энэ үед ажилтан ажил олгогчийн дунд зөрчил үүсдэг.
 Ажилтан гадны харилцагчидтай харилцаа холбоотой ашиг сонирхлын зөрчилд хүргэх асуудал үүсээгүй тохиолдолд үйл ажиллагааг хэвийн гэж үзнэ. Гэвч гэрээ хэлэлцээр, худалдаа, түрээс гэх мэт үйл ажиллагаанд оролцож байгаа ажилтанд ашиг сонирхлийн зөрчил үүсч магадгүй байвал энэ талаар /Компанийн нэр/ -ийн тухайн асуудлыг хариуцсан албаны хүнд хэлж ашиг сонирхлын зөрчил үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх үүрэгтэй . Энэ нь /Компанийн нэр/ компани болон харилцагч байгууллага хоорондын шудрага бус үйлдлүүдээс хамгаална.

Үргэлжлэлийг "HR BOOK" хүний нөөцийн цуврал №01 (Шинэ ажилтаны гарын авлага) -с үзнэ үү.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2020 / 02 / 15
"Ажил үүрэг даалгах төлөвлөгөө"-г 1-2 долоо хоног хэрэглэж, ажил үүрэг бүр (чухал буюу хар бор ажлын аль нь) таны цагийг хэрхэн авч байгааг тодорхойл. Та амархан даалгаж болох зарим ажилд маш их цаг зарцуулдагаа олж мэдэж болно.
Хамтран ажиллаж байгаа хүмүүсдээ хүндэтгэлтэй хандах хэрэгтэй. Бусдыг хүндлэнэ гэдэг харилцааны маш чухал хэсэг юм. Тэгвэл Хүндэтгэл гэж юу вэ? Хүндэтгэл нь маш олон янзын хэлбэрээр илэрдэг. Эдгээрээс хэдэн жишээ дурьдвал : Хамтран зүтгэгч нөхөддөө хүндэтгэлтэй хандан хувийн үзэл бодол, зан чанарын хувьд танаас өөр хүн гэдгийг нь харгалзан үзэх нь чухал. Энэ ялгаа нь эхэндээ жижиг зүйл мэт санагддаг цаашдаа ямар үр нөлөөтэй байх нь хэрхэн зөв шийдэл гаргахаас хамаарна. Хүмүүсийн үзэл бодлыг ялгаатай байдлыг хүлээн авч хүндэтгэлтэй хандсанаар та сайн үр дүнд хүрч шилдэг ажилтан болоход нэг алхам ойртон очлоо гэсэн үг.
- 2020 / 02 / 14
Ажлын байрны эерэг хандлагатай соёл бол аливаа байгууллагыг амжилтанд хүргэх гол бүрэлдэхүүн хэсэг юм. Зөв соёлыг байгууллагадаа нутагшуулах нь олон учир шалтгаантай. Ёс суртахууны төлөв байдлаас эхлүүлээд байгууллагадаа эерэг чиг хандлагатай соёлыг бий болгосноор байгууллага эрүүл, баттай оршин тогтнож чадах бөгөөд ажилтнууд бие биенээ дарамтлах, ялгаварлан гадуурхах гэх мэт сөрөг хандлага бага байх болно.
- 2020 / 02 / 09
-2012 / 07 / 03
Шинж ажилд орсон бол... Арай гэж шинэ, сонирхолтой, дажгүй цалинтай ажил олов уу? Шинэ хамт олонтой хэрхэн зохицох бол, элдэв эвгүй зүйлд орооцолдчих вий, ажилдаа алдаа гаргачих вий гэж хэн бүхэн санаа нь зовдог. Судалгаанаас харахад шинэковуудын 20% нь шинэ хамт олонд шингэж чадаагүйгээс ажлаасаа гардаг. Ямар ч хамт олны дунд “амь гарахад” тань туслах хэдэн дүрмийг мэдэж аваад хэрэгжүүлбэл танд айх зүйл байхгүй болно.
-2011 / 07 / 16
Багаар ажиллах нь ярвигтай нөхцөл байдлыг шийдвэрлэхэд шаардлагатай уян хатан байдлыг бий болгохоос гадна мотивац, суралцах үйл, бүтээлч байдлыг нэмэгдүүлэх бөгөөд эдгээр нь эргээд гүйцэтгэлийг сайжруулдаг байна. Багийн ажлын гүйцэтгэл нь бие даан ажиллаж буй хувь хүмүүсийнхээ хэзээд хол илүү байдаг ажээ.Дэлхийн улс орнуудад үйл ажиллагаа явуулж буй улсын болоод хувийн байгууллагууд гол төлөв эдийн засгийн учир шалтгаанаар бүхий л түвшинд ажиллаж буй хүн хүчнийхээ тоог цөөлж байгаагаас үлдсэн хүмүүс нь ажил хөдөлмөрөө илүү шуурхай хийж гүйцэтгэх шаардлагатай болдог ажээ.
-2011 / 07 / 15
Суралцагч байгууллагын хувьд хувь хүн болоод багийн мэдлэг чадварыг нэмэгдүүлэх явдлыг хөгжүүлэхийн тулд бүгдээрээ хамтдаа суралцах үйлийг хамгийн чухал гэж үздэг.Хамтдаа суралцах үйлийг дараах нөхцөлд хөгжүүлэх боломжтой байдаг ажээ.
HR Фото