Сургалт, хөгжил
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
27.59%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
31.03%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
27.59%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
13.79%
Байгууллагын сургалт (CTP)
- 2010 / 10 / 22
Харилцагчийн үйлчилгээний менежмент
Нэг үйлдвэрийн үзэл санааны дагуу, харилцагчийн үйлчилгээний менежмент :
•    Тухайн компанид сайн үйлчлүүлэгчдээ танин тогтоох, цэвэр зорилго болон зорилтуудтай хоршсон марктингийг удирдан зохион байгуулах болон худалдааны багт чиглэсэн чанарыг бий болгох боломжийг олгох тусламж.
•    Тухайн байгууллагат олон ажилтнаар хэвийн мэдээлэл түгээх болон байгаа процессуудыг зохион байгуулалттай болгох  (mobile төхөөрөмж ашиглан захиалга өгөх) зэргээр теле худалдаа, тооцоо болон худалдааны менежментээ сайжруулах боломжийг олгох дэмжлэг.
•    Үйлчлүүлэгчидтэй, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг сайжруулах зорилготой бодгальжсан харилцаа бий болгох, ашгийг дээд түвшинд хүргэх, хамгийн ашигтай үйлчлүүлэгчдийг танин тогтоох болон тэдгээрийг хамгийн дээд зэргийн үйлчилгээгээр хангах зөвшөөрөл.
•    Ажилчдыг үйлчлүүлэгчдээ мэдэх, тэдгээрийн хэрэгцээг ойлгох болон тухайн компани, түүний үйлчлүүлэгчид ба түгээлтийн түншүүдийн хоорондын харилцааг үр ашигтайгаар байгуулах зэрэгт чухал процесс болон мэдээллээр хангах хангалт зэргээс бүрэлднэ.
ХҮМ-үйлчлүүлэгчийн харилцааны менежмент гэдэг нь олонд хүлээн зөвшөөрөгдсөн ойлголт юм. Энэ нь бизнессийн ертөнцөд тухайн компанийн оршин тогтох үндсийг тодорхойлогч хүчин зүйл юм. Гол дүрэм нь үйлчлүүлэгчийг хаан юмуу хатан хаан мэтээр өргөмжлөн харьцах харилцаа юм.

Дээрх сэдвийн хүрээнд нэмэлт мэдээлэл, сургалт зөвлөгөө авахыг хүсвэл МХНИ дотоод сургалтын алба 70156474 хандана уу.


Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2023 / 01 / 08
Зөвлөх үйлчилгээ болон "Байгууллагын захиалгат сургалт" сургалт, танхимын сургалтуудын 2023-2024 оны хөтөлбөр болон танилцуулга.
Жил бүрийн сүүлийн улирал уламжлал болгон танилцуулдаг тухайн жилийн хамгийн их захиалга авсан, эрэлттэй байсан байгууллагын сургалтын агуулгыг танилцуулж байна.
- 2023 / 01 / 08
Corporate Training: ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭ Зорилго: Хэрэглэгч, үйлчилүүлэгчийг хүндэтгэх, сэтгэл ханамж болон давтан худалдан авалтыг нэмэгдүүлэх арга зүйд суралцана.
- 2022 / 07 / 02
-2021 / 06 / 07
Байгууллагын захиалгат сургалтын "Шинэчлэгдсэн - Шинэ" сэдвүүдийг танилцуулж байна. (Хамт олны хандлагын сургалтууд)
-2020 / 03 / 19
Жил бүрийн сүүлийн улирал уламжлал болгон танилцуулдаг тухайн жилийн хамгийн их захиалга авсан, эрэлттэй байсан байгууллагын сургалтын агуулгыг танилцуулж байна.
-2019 / 01 / 03
Ажлын байр идэвхтэй хайгчдийн анхааралд: Шинэ ажлын байран бэлтгэх CRC сертификат олгох сургалтын шинэ элсэлт 2019.01.21 эхлэнэ.
HR Фото