HR plus карт
Байгууллагад шинэ ажилтан сонгон шалгаруулж авахад ажилтны ямар ур чадвар хамгийн их дутагдалтай байдаг вэ?
Хамт олонч, бүтээлч сэтгэлгээгээ хөгжүүлэх
20.31%
Өөрийгөө бусдад бүрэн илэрхийлэх
31.45%
Илүү ихийг хийж бүтээх санаачлага
32.62%
Ажлын цагийг зөв төлөвлөх
15.56%
HRM- Байгууллагын соёл
- 2011 / 04 / 21
Оффисынхоо дотоод байршилаар хэрхэн ажлын бүтээмжийг дээшлүүлэх вэ?
Тохитой байх ёстой.

Юуны өмнө ажлын байр тохитой ба мөн эрүүл  байх ёстой. Хэрэглэж буй тавилга, эд хогшил бүгд эрүүл мэндэд хортой бус, мөн хүрээлэн буй орчинд хор нөлөө үзүүлэхгүй байх нь  чухал. Мөн ажилчидадаа сайн ажиллах нөхцөл байдлыг нь сайжруулж, ажиллах урам зориг өгөхийн тулд хэрэгсэл, хэрэгтэй зүйлүүдээр нь хангах ёстой. Наад зах нь компьютерээс нүд хамгаалах дэлгэц, оффисын зориулалттай сандал зэргээр хангах ёстой. Мөн өрөөний температур болон агааржуулагчийг сайн суурилуулж ажиллах таатай нөхцөлийг бүрдүүлэх ёстой юм.

 
Дотоод байршил зөв байх ёстой.

Та оффисоо хардаа. Ажилчид тань хаана сууж байна, тавилга, оффисын хэрэгслүүд хаана байна вэ? Оффисын хэрэгслүүд аль болох хүрэхэд, хэрэглэхэд амар газар байрлах ёстой юм. Харин ажилчдын хувьд өөр өөрсдийн гэсэн хэсэг буюу тасаг, тасалгаатай байвал сайн ба өөр хоорондоо зайтай байж, явж, өнгөрөхөд бусаддаа ямар нэг саад болохооргүй байх ёстой юм.

Оффисын өнгө маш чухал байдаг.

Тухайн оффисын байр ямар зориулалттай вэ гэдгээс хамаараад оффисын өнгийг та сонгох хэрэгтэй юм. Жишээ нь : Хэрвээ таны оффис банк эсвэл хуулийн байгууллагатай холбоотой бол оффисоо завсрын өнгөөр будах хэрэгтэй. Жишээ нь: бүдэг ногоон, цагаан байвал зүгээр. Харин хэрвээ таны оффис урлаг уран сайхантай холбоотой буюу дизайнер, архитектуртай холботой бол аль болох хүчтэй өнгөнүүдийг сонгох хэрэгтэй юм. Мөн хүн байнга нэг хэвийн байдлаас уйдаж залхуу хүрэх шинж илэрдэг тул  та ханандаа гоё зураг дүрсүүдийг хадах хэрэгтэй.

Оффисын тавилгууд хөдөлдөг буюу гүйдэг байх ёстой.

Таны оффисын тавилгууд хөдөлдөг, мөн авсаархан байх хэрэгтэй. Энэ нь оффисоо дахин өөрчлөх, байршилыг нь солих ,нүүж суухад амар байх болно.  Мөн та шинэ ажилтан авах эсвэл ажилтанаа цөөлөх үед тавилгын байршилын өөрчлөлт хийх нь танд ямар ч асуудалгүй болох юм. 

Шуугиан багатай байх.

Оффисд дуу чимээ ихтэй байх нь ажилчид ядрах нэг шалтгаан болох ба мөн анхаарал сарниулдаг. Тэгэхээр каноны машин, принтерийн машин зэрэг дуу чимээ гаргадаг зүйлсийг ажлын өрөөнүүд эсвэл хэсгүүдээс аль болох хол зайдуу эсвэл  өөр өрөөнд байлгах хэрэгтэй байдаг. Мөн дуу чимээ их гаргадаг ажилчид буюу утсаар яриа их хийх ёстой ажилчидыг бичиг цаасны ажилтай ажилчидаас тусад нь байлгах ёстой юм.

Оффисоо цэцэгжүүл.

Оффисдоо цэцэг, ургамал байрлуулах нь маш сайн үр дүнг авчирна. Яагаад гэвэл цэцэг ургамал оффисд байх нь ажилчидыг орчиноос бага тасарсан мэт сэтгэгдэл төрүүлэх ба мөн эрүүл орчиныг бий болгох юм.

Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2016 / 04 / 24
Амьдралд өөрсдийгөө ганцаардмал, бүр орь ганцаар юм шиг төсөөлөх үе олонтаа тохиолддог. Бидний ихэнх нь ямар ч үед найз руугаа утасдаад “Би танайд одоо очлоо” гэж чөлөөтэй хэлж чаддаггүй. Эсвэл танайд өнөө орой хоол идье гэх ч юм уу, ер нь ийм зүйлийг хэлэх нь байтугай төсөөлөх ч үгүй хүмүүс байдаг. Амьдралд тохиолддог хувийн, гэр бүлийн, ажил төрлийн, нийгмийн гээд сэтгэл бухимдуулсан олон асуудлаар чин сэтгэлээсээ ярилцах, биднийг үнэн сэтгэлээсээ элэгсэг дотно сонсож чадах, хувь тавиланг минь хуваалцах найз нөхөд хайдаг ч тийм амар олддоггүй...
Хамгийн сайн ажилтан болохын тулд та дараах 5 нууцыг мэдэх хэрэгтэй. Хүн бүр л шилдэг байхыг хүсдэг. Хамтран ажилладаг хүмүүстэйгээ өглөө бүр ажлын шинэ өдрийн эхэнд сайхан мэндэлж бай. Ихэнх тохиолдолд хүмүүсийг харж байхад хоорондоо мэндлэхдээ ”Сайн уу?”, ”Юу байна?”, “Сонин юу байна?” гэх мэт хэт энгийн, ёс төдий мэндчилдэг. Нүүр дүүрэн инээмсэглэн мэндлэхэд ямар ч хүнд сайхан сэтгэгдэл төрнө. Тиймээс хэцүү үед ч, завгүй байсан ч хамтран ажилладаг нөхөдтэйгээ чин сэтгэлээсээ мэндэлж хэвших хэрэгтэй. Ингэснээр та илүү сэтгэл хангалуун үр дүнтэй ажиллах болно. Мөн хамтран ажилладаг хүмүүс тань танд сэтгэл хангалуун байж, шинэ боломжууд нээгдэх болно. Түүнчлэн таны талаар сөрөг сэтгэгдэл, мэдээлэл тархах магадлал буурч,ажлын бүтээмжид сайнаар нөлөөлнө.
- 2016 / 04 / 19
LinkedIn-ийн 20 профайл тутмын нэгийг хүний нөөцийн бүрдүүлэлтийн менежерүүд эзэмшдэг байна. Судалгаанаас үзэхэд LinkedIn дэх компаниудын 80% нь уг сайтыг бүрдүүлэлтийн нэг арга хэрэгсэл болгон ашигладаг тухай үзүүлэлт гарчээ. Нэмж хэлэхэд Oracle-ийн санхүүгийн ахлах ажилтан Jeff Epstein өөрийн LinkedIn профайлыг ашиглан чадварлаг ажилчдыг хидхантинг хийж чадсан байна. LinkedIn-ийн энэхүү амжилтыг бид бусад олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн тусламжтайгаар хийх боломж бий юу? Танд дараах аргыг санал болгож байна. Та ч бас туршаад үзээрэй!
- 2016 / 04 / 15
-2016 / 04 / 03
5S арга нь алхам алхамаар үйл ажиллагаандаа дэг журмыг тогтоох ба бүтээмж нэмэгдүүлэх болон чанарыг сайжруулахдаа хүн бүрийн идэвх санаачлагад тулгуурлан ажлыг орчин нөхцлийг байнга тасралтгүй сайжруулах арга юм. 5S нь хүн бүр ажлын байрандаа эрүүл тав тухтай, бүтээлтэй ажиллаж амьдрахын эхлэл болдог. Энэ нь бүтээмж дээшлүүлэх үндэс суурь юм. 5S гэдэг нь” С “ үсгээр эхэлсэн Япон үг юм .
-2016 / 03 / 31
Ажилтнуудынхаа гүйцэтгэлийг үнэлэхдээ менежерүүд бүгдэд нь ижил 100% үнэлгээ өгч болохгүй гэнэ. Жэк Уэлчийн зарчим шүү. Цалин эсвэл бонус юу юугүй бодогдох гээд гэнэт хүмүүсээ үнэлэх ёстойгоо менежер санана. Энэ үед хамгийн хялбар шийдэл бол бүгдэд нь 95-100 хооронд үнэлгээ өгч хэнийг ч гомдоолгүйгээр асуудлаас эвтэйхэн мултрах байдаг. Хэнд ч муу үнэлгээ өгөөгүй болохоор хэн ч гомдохгүй гэж хүмүүс ихэнхидээ боддог.
-2016 / 03 / 30
Залуу ажилтнууд дэвшин ажиллахын тулд худал ярьж, товч намтраа худал бөглөж байгаа нь ажлын байрны ёс зүй хэмээх ойлголт үлэмж хэмжээнд унаж буйг харуулж байна. Энэ байдал зөвхөн манайд ч бус барууны улс орнуудад ч асуудал болоод байгаа юм байна. Их Британийн “Манлайлал болон Удирдлагын институт”-ын мэдээллээр менежерүүдийн 72% нь ажилтнууд өөрсдийн алдаагаа нуухын тулд худал хэлж, мөн тооны хүмүүс хамтран ажиллагсдаа ажлаа хялбарчлан шаардлага хангахгүй гүйцэтгэж байна гэж мэдүүлдэг аж. Судалгаанд оролцсон 1,600 менежерүүдийн 68% нь хүмүүс багийнхаа гишүүдийг араар нь муулж байхыг харсан гэсэн байна.
HR Фото