СÐЙРМЕÐЕЖЕРИЙРМÐДВÐЛ 8 ЗОХИХ ЗҮЙЛС
1. Хамт олноо удирдан зохион байгуулж, Ñ‚Ñднийг ойлгож, ÑонÑдог байх.Хамтран ажилж байгаа хүмүүÑÑ‚ÑйгÑÑ ÑŽÑƒÐ½Ñ‹ тухай , Ñмар ÑÑдвÑÑÑ€ Ñрихаа мÑддÑг байх нь тухайн хүнийг өөртөө татаж ажил Ñ…ÑргÑÑ Ñвуулах Ð±Ð°Ñ Ð½ÑгÑн хүчин зүйл. џрьж байгаа хүнийхÑÑ Ò¯Ð½Ñ Ñ…Ò¯Ð½Ð´Ñ‚Ñйг ухамÑарлаж буйгаа цаг Ñмагт итгүүлж, түүний үгийг ÑонÑож чаддаг чадвар.товчихноор бол буÑдын Ñанаа бодол, Ñ…Ò¯ÑÑл ÑрмÑлзÑлд хүндÑтгÑлтÑй ханддаг чанар.
2. БуÑдад үлгÑÑ€, дууриал үзүүлж чаддаг байх.Менежер хүн буÑдын нүдÑнд үргÑлж ил тод байдаг. Түүний Ð±Ð¸ÐµÑ Ð°Ð²Ñ‡ Ñвж байгаа байдал хувцаÑлалт , хүнтÑй харилцаж байгаа байдал, зарчим ч ÑÑÑÑ…, ажилдаа Ñ…ÑÑ€ нÑгт нÑмбай. Хандаж байгаа, цаг баримталдаг ÑÑÑхийг нь хамт ажилдаг хүмүүÑÑÑÑ Ð³Ð°Ð´Ð½Ð° хөндлөнгийн Ñ…Ò¯Ð¼Ò¯Ò¯Ñ Ñ‡ гÑÑÑн ажиглан харж байдагу.
3. өөрийн бурууг хүлÑÑн зөвшөөрч залруулж чаддаг байх. Ð¥ÑÑ€Ð²Ñ Ñ‚Ð°Ð½Ñ‹ буруу бол Ñ‚ÑÑ€ дор нь алдаагаа хүлÑÑÑ… Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй. ÐÐ½Ñ Ð°Ñ€Ð³Ð° нь ур дүнтÑй бөгөөд зөрим тохиолдолд буруутайгаа хүлÑÑн зөвшөөрөх нь өөрийгөө хамгаалахааÑаа хамаагүй илүү тааламжтай байдаг.та алдаагаа ухамÑарлан түүнийгÑÑ Ð·Ð°Ñаж чадÑанаар таныг буÑад хүн үнÑлÑÑ… болно.
4. ÐрхÑлж байгаа ажилтайгаа холбогдох шаардлагатай зүйлийг мÑддÑг байх. Ð¨Ð¸Ð½Ñ Ð¼ÑдÑÑ Ð¼ÑдÑÑлÑлийг тогтмол авч, мÑдÑÑлÑлÑÑÑ Ñ…Ð¾Ñ†Ñ€Ð¾Ñ…Ð³Ò¯Ð¹ байх, өөрийн хийж байгаа ажил, ажилаж байгаа Ñалбартаа хуулийн онолын болон прагтик мÑдлÑгтÑй байх.
5. Гадаад Ñ…Ñлний мÑдлÑгтÑй байх Менежер хүн гадаадын зочид төлөөлөгчидтÑй орчуулагч ашиглаж болох боловч ÑÐ½Ñ Ð½ÑŒ мөнгө үрÑÑн Ñ…ÑÑ€Ñг болох нь Ñ…Ñнд ч ойлгомжтой . иймÑÑÑ Ð³Ð°Ð´Ð°Ð°Ð´ Ñ…Ñлний мÑдлÑгтÑй байÑнаар мөнгөө Ñ…ÑмнÑÑд зогÑохгүй, мөн ажил Ñ…ÑÑ€Ñг хамтран Ñвуулж байгаа ажил Ñ…Ñргийн түншдÑÑ Ñ‡ үнÑлÑгдÑÑ… болно.
6. ИнÑÑмÑÑглÑж бай. Ð¥ÑÑ€Ñв Ñ…Ò¯Ð¼Ò¯Ò¯Ñ Ñ‚Ð°Ð½ÑŒÑ‚Ð°Ð¹ уулзахдаа ÑÑтгÑл ханамжтай байгааÑай гÑж Ñ…Ò¯ÑвÑл та Ñ‚ÑдÑнтÑй уулзахдаа баÑÑ€ Ñ…Ó©Ó©Ñ€Ó©Ó©Ñ€ илÑрхийлж байх Ñ‘Ñтой. ИнÑÑмÑÑглÑл нь Ò¯Ð½Ñ Ñ‚Ó©Ð»Ð±Ó©Ñ€Ð³Ò¯Ð¹ атлаа ихийг бүтÑÑдÑг.
7. Задлан шинжлÑÑ… дүгнÑлт хийх чадвартай байх. Та өөрийн захиргаанд байгаа албан тушаалтануудад ажил үүргийн хувиарлалтыг Ñ…ÑрхÑн хувиарлана Ñ‚ÑÑ€ чигÑÑÑ€ÑÑ Ñ‚Ð°Ð½Ñ‹ ажил ургаштай байдаг.
8. ГүйцÑтгÑлийг Ñ…Ñнан шалгаж чаддаг байх. Ð¥Ñн юу хийÑнÑÑÑ€ хөдөлмөрийг үнÑлдÑг өнөө үед хүний хөдөлмөрий Ñайтар үнÑлж урамшуулж чаддаг байх нь зайлшгүй чухал.