Сургалтын амжилтын хүчин зүйлүүд
 Өөрийн заах арга
зүйн Ñайн бÑлтгÑл
 Ðгуулгын чадвар
 Ерөнхий нөхцөл
байдал Ñайн байх (Ó©Ñ€Ó©Ó©, техник, Ñургалтын материалууд, Ñаадыг багаÑгах)
 Тодорхой Ñургалтын
зорилтууд
 Оролцогчдидтой
уулзахдаа баÑртай байх
 Практикт
Ñ…ÑÑ€ÑгжүүлÑлтийн талаар бодох ба практикт ашиглах
 Сургагч багш
өөрийгөө оролцогчдод тохируулах
 Заар арга зүй ба
агуулгын уÑн хатан байдал
 Заах арга зүйн олон
талт байдал
 ИдÑвхжүүлÑн ÑÑргÑÑÑ…
болон тоглоомын Ñ…ÑлбÑÑ€ÑÑÑ€ Ñурахын тулд тоглоом оруулах
 ТохиролцÑон дүрмÑÑ
баримтлах
ÐийцтÑй Ñтратеги
• ÐерÑгÑÑÑ€ өөрчлөх
• Хурдан хариулах
• ÐерÑг зөвлөмж Ñанал өгөхийг Ñануулах
• Тооцоолж байÑан ÑÑÑргүүцлийг урьдчилан арилгах
• ÐерÑг ба Ñөрөг талуудыг Ñудлах
• Цаг хугацааны хувьд хойшлуулах
• Зөв зүйтÑй гÑдгийг Ñ…Ñлж бататгах
• ÐÑмÑÑ…
• ÐÑÑргүүцлийг
баталгаажуулж, буÑад хүчин зүйлүүдийг урьчилан тогтоох
ЗөрчилтÑй Ñтратеги
• БуÑад хүмүүÑÑÑÑ€ хариулуулах
• Хурдан хариу үйлдÑл хийх
• Ð¥ÑÑ€ÑглÑÑÑн ойлголт, Ñ…ÑллÑгүүдийг тодорхойлуулах
• ÐÑуултыг дахин давтуулах
• ÐÑÑргүүцлийг хайхрахгүй өнгөрөх
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |