Үүнээсгадна тэд ажилтнууддаа шагнал урамшуулалын системээ тайлбарлан байгууллагын үйлажиллагаа болон шагналын бодлого хооронд холбох хэрэгтэй.
“Шагнал урамшуулалын сайн менежерүүд инженер, стратегичболон борлуулагчийн гурван чухал үүргийг гүйцэтгэх ёстой.”
1. Санхүүгийн бус тал мөнгөнөөс ч илүү чухал
Шагнал урамшуулалын анхааралын төвд мэдээж мөнгө байдаг. Гэсэн ч судалгаагаар санхүүгийн бус талууд буюу бие даасан байдал, хамтран ажиллагсад болон компанийн нэр хүнд илүү чухал гэж гарчээ.
“Шагнал урамшуулалын загварууд ньбайгууллагын стратеги тэр дундаа үйлчлүүлэгчтэй дотно харьцах, өндөр чанартайүйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүний манлайлал зэрэгтэй холбоотой байх хэрэгтэй. Хэрэв танай стратеги инноваци дээр тулгуурладаг бол уян хатан шагнал урамшуулал илүүтохирно.”
2. Нэг удаагийн бонус нь үндсэн цалинг нэмснээс илүү үр дүнтэй
“Шагнал урамшуулалын талаар ажилтнууд тийм чоновчтой ойлголттой байдаггүй” гэдгийн Беатэн онцолжээ. Судалгаагаарүндсэн цалинг бага хэмжээгээр нэмснээс нэг удаагийн бонус нь тав дахин илүү нөлөө үзүүлж буйг олж тогтоожээ.
3. Ажилтнууд шагнал урамшуулалд юу юу багтаж буйг мэддэггүй
Ажилтнууддаа байгууллагынхаа шагнал урамшуулалынхаа философи, шийдвэрийнхээ үндэслэлийг тайлбарлах хэрэгтэй.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |