HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
27.07%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
30.83%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
28.57%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
13.53%
HRM - Манлайлал
- 2022 / 05 / 27
УДИРДАХ АЖИЛТНЫ АЛБАН ХАРИЛЦААНДаа АНХААРАХ ЗҮЙЛС


Удирдах ажилтан: Чиглэл зааварчилгааг өгөхдөө | Стандартыг тогтоох болон түүнийг хэрэгжүүлэхдээ | Ажилтнуудынхаа авъяас чадварыг хөгжүүлэхдээ | Ажилтануудтайгаа харилцахдаа анхаарах зүйлсийг танилцуулж байна. 




Чиглэл зааварчилгааг өгөхдөө:

1. Ажилтануудын хийх ёстой зүйлүүд зөв бөгөөд тодорхой

тогтоосон байна уу ? /зорилго,нөхцөл  байдал, хариуцлага/

2. Ямар ажлыг хэрхэн гүйцэтгэж, ямар үр дүнд хүрэх талаар

тодорхой чиглэл,зааварчилгааг ажилтанууддаа өгч байна уу?

3. Менежерийн өөрийн хүлээх үүрэг, ажилтаны хүлээх үүрэг хариуцлага ойлгомжтой байна уу?

 

Стандартыг тогтоох болон түүнийг хэрэгжүүлэх:

1.Ажил гүйцэтгүүлэх стандартууд нарийн, тодорхой баййна уу?

2.Стандартууд ажилтануудынхаа  чадварт тохирч байна уу?

3.Менежер ажилтан хоёр хоорондоо стандартуудыг харилцан ойлголцсон уу?

 

Ажилтнуудынхаа авъяас чадварыг хөгжүүлэх:

1.Та ажилтануудынхаа авъяас чадварыг нээн илрүүлж,хөгжүүлж байна уу?

2.Та ажилтанууддаа өөрсдийн авъяас чадварыг нэмэгдүүлэхэд нь тусалж, дэмжлэг туслалцаа үзүүлж байна уу ?

3.Та ажилтанууддаа тэдний нөөц чадварыг нээн илрүүлэх боломжийг олгож байна уу?

4.Та ажилтануудынхаа хариуцлагын ухамсарыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээ авч байна уу?

5.Ажил үүргээ хуваарилахдаа тэдэнд зорилгодоо хүрэх баяр баясгалан, эрх мэдлийг хуваарилж өгснөөр амжилттай ажиллах боломжийг  олгох арга замыг хэрэгжүүлэж байна уу?

 

Ажилтануудтайгаа харилцахдаа:

1.Байгууллагынхаа зорилго, нөхцөл байдал болон үүргийн талаар тодорхой мэдээлж байна уу?

2.Та ажилтантайгаа тэдний хувийн амьдралын зорилгын талаар ярилцаж байна уу?

3.Та ажилтанууддаа өөрсдийнхөө ажлын үр дүнг үнэлэхийг шаардахын зэрэгцээ, тэдний удирдлагын хувьд ажилтануудаа ямар  шалгуураар үнэлж буйгаа хэлж байна уу?

4. Бүтээлч, шинэ санаа, санаачлагыг гаргах талаар тэдэнтэй хэрхэн ярилцаж анхаарал тавьж байна вэ ?

5.Та ажилтанууддаа итгэл үзүүлж тэднийг урамшуулж байна уу? гэдэгт ач холбогдол өгч анхаарах шаардлагатай. 

УДИРДАХ АЖИЛТНЫ АЛБАН ХАРИЛЦААНД АНХААРАХ ЗҮЙЛС
Хүний нөөцийн удирдлагын ахисан түвшний сургалт | 90001075 80001075 70001075
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2024 / 04 / 25
Хүн бүр л шилдэг байхыг хүсдэг. Тэгвэл танд шилдэг ажилтан болох 5 нууцыг задлая
Үр бүтээлтэй СЕО нарын амжилтын нууц нь дараах 8 зуршлыг дагаж хэвшсэн явдал юм.
- 2023 / 09 / 24
Английн яруу найрагч, жүжгийн зохиолч Бэн Жонсон хэлэхдээ “Зүгээр нэг ярих болон сайн ярих нь хоорондоо өөр. Тэнэг хүн яриад л байж болно, харин мэргэн хүн бол хэлж байдаг“ гэжээ.
- 2023 / 09 / 11
-2022 / 08 / 22
Энэхүү мэдээллээрэй бид Diamond collar буюу манлайлагч нь хүний эзэмшвэл зохих таван чанарыг та бүхэндээ танилцуулах болно.
-2022 / 08 / 18
Зоримог бөгөөд шийдэмгий зан нь өөрөө өөрийгөө ба амьдралаа зориулсан ажил хэргээ мэргэшсэн мэдлэг, чадвараас эхтэй. Хүчирхэг, нөлөөлөгч шилдэг удирдагч болохын тулд дараах ур чадваруудыг төвлөрч анхаараад үзээрэй.
-2022 / 08 / 02
"Хүн хэдий ухаантай ч хэлэхээс нааш " гэж үгийг үндэс болгон удирдагч хүнд огт байж болохгүй, анхаарч засаж заларуулах ёстой 10 муу зуршилыг танилцуулж байна.
HR Фото