3. Ажил, үйлчилгээний талаар өргөн
мэдлэгтэй байж бусдад итгэл үнэмшил төрүүлдэг байна. Хэрэглэгчдийн тавих
асуултанд хариулах бэлэн хариулттай байна.
4. Хэрэглэгчдийн
араншинд тохируулж зохицох,
харилцах чадвартай байна.
5. Байнгын
үйлчлүүлэгчдийн нэрийг мэдэж байна.
6. Харилцаан дээр үл ойлголцон хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчийг уурлуулах, гомдоох,
эвгүй байдалд оруулах аливаа зүйл тохиолдвол “Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах дүрмийн”дагуу яаралтай, оновчтой арга хэмжээ
авах.
Тухайлбал: - Бурууг өөрөөсөө, байгууллагаасаа эрэх
- Түрүүлж уучлал гуйж буруугаа хүлээх
- Аль болох хурдан тайвшруулж, ойлголцох
- Санал гомдол, хүсэлтийг сонсож хүлээн
авах
- Алдааг засч залруулахаа амлах
- Тайвшруулж чадахгүй тохиолдолд ахлах
албан тушаалтнаас тусламж эрэх
- Санал гомдлыг бичгээр авах, хариу өгөх
хугацааг хэлэх
- Санал хүсэлтийн дэвтэртээ бичүүлэх
- “Болохгүй, боломжгүй, мэдэхгүй, байхгүй,
чадахгүй, хамаагүй” гэх мэт сөрөг утгатай үг санааг хэлэхээс өмнө өөр хувилбар,
бараа, үйлчилгээ санал болгох
- Эерэг хариу өгөх боломжгүй тохиолдолд
эхлээд уучлал эрээд зөв сонгосон үг
хэллэгээр, эелдэг хэлбэрээр, байгууллагын зүгээс боломжгүй зүйлүүдийг ойлгуулах
7. Гомдол гаргасан үйлчлүүлэгч, хэрэглэгчийн
холбоо барих хаяг болон гомдлын утгыг тэмдэглэн авч удирдлагынтүвшинд
шийдвэрлүүлнэ гэдгийг уг хэрэглэгчид хэлж ойлгуулан, хариуг нь заавал өгч
хэвшинэ. Санал гомдлыг дэвтэр эсвэл хайрцагт санал, гомдолыг үлдээхийг хэлнэ.