Харилцагчтай утсаар ярих соёлын жишиг шаардлагын жишээг танилцуулж байна.
Ажлын байранд ажил үүргээ явуулж буй ажилтан утсаар ярихдаа эелдэг, найрсаг боловч оновчтой, товч тодорхой, ажил хэрэгч уур амьсгалтай, албаны хүрээнээс халилгүй ярилцана.
Энэ процесс нь утсаа зөв авахаас эхлэнэ. Утсаа аваад мэндэлсэн тохиолдолд байгууллага болон албан тушаал, нэрээ танилцуулаад хаанаас, хэн, ямар хэргээр ярьж буйг тодруулна. Ажилтан хэрэв гадагш залгаж байгаа бол утас авсан хүнд өөрийн нэр, албан тушаалыг танилцуулна.
Утасны дуудлагыг олон удаа дуудуулалгүйгээр харилцуурыг авч “Сайн байна уу ? “ ... байна” гэх жишгээр өөрийн байгууллагын нэрийг хэлж хариулна.
Гаднаас ирсэн дуудлагын үед:
Гадагш дуудлага хийх үедээ хэрхэх вэ?
Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол:
90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |