HRM / ХНМ
Та шинэ ажилтан ажилд авах болон өмнөх ажилтнаа дэв ахиулахдаа дараах ЗАН ТӨЛӨВ-үүдийн алийг нь илүү чухалчилдаг вэ?
Нээлттэй байдал
9.44%
Үнэнч байдал
19.71%
Өрсөлдөх чадвар
20.21%
Бусадтай нийцэх байдал
23.82%
Гадагшаа чанар
0.56%
Ёс суртахуун
20.43%
Өөдрөг үзэл
5.83%
Байгууллагын соёл
- 2008 / 10 / 12
Байгууллагын соёл
Хүчтэй соёлыг дараахь бүрэлдэхүүн хэсгүүд бий болгоно. Үүнд:
•    Корпорацийн философи нь нэгтгэх чадвартай байх;
•    Байгууллагын эрхэм зорилго эрч хүчтэй, тодорхой байх;
•    Бусдад итгэдэг ба өөртөө итгүүлж чаддаг манлайлагчтай байх;
•    Коммуникацийн сувгууд сайн хөгжсөн, дээд удирдлагадаа хүрэх зам нээлттэй байх;
•    Ажилтанууд болон бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэлтэндээ онцгой анхаарал тавьдаг;
•    Хэрэглэгч болон үйлчилгээндээ онцгой анхаарал тавьдаг;
•    Бүх ажилтанууд нь байгууллагадаа сэтгэл ханамжтай, байгууллага дотор өрнөж буй үйл явцад хамааралтай, холбоотой байх;
•    Бүгд дагаж мөрддөг дэв жаяг, журам ёслол, заншилтай байх;
•    Ажилтанууд хийж буй ажилдаа болон ирээдүйн албан тушаал ахих явдалдаа сэтгэл ханамжтай байх;
•    Хийж гүйцэтгэсэн ажилдаа, нийтийн үйлсэд оруулсан хүч хөдөлмөр болон авсан шагнал урамшуулалдаа сэтгэл хангалуун байх зэрэг орно.

Сул соёлын шинж тэмдгүүд:
•    Байгууллагын "манлайлагчид" тархсан, нэгдмэл санаатай бус;
•    Дагаж мөрддөг дүрэм, журам байхгүй;
•    Эрхэмлэх үнэт зүйлсүүд болон тогтсон үзэл баримтлал тодорхой бус;
•    Дотогшоо чиглэсэн богино хугацаат стратегитэй;
•    Хувь хүмүүс болон бүлгүүд хоорондоо зөрчил маргаантай, багаар ажиллах чадваргүй, ажилтанууд байгууллагадаа хамааралтай байх тухай ойлголт байхгүй... үргэлжлэл HC#01
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2021 / 07 / 18
Бизнесийн харилцаа харилцаа тасралтгүй хөгжиж байгаа хэдий ч цахим шуудан буюу И-Майл ашиглалт ажил хэргийн үндсэн хэрэгсэл хэвээр байна. Цаашид ч байх буй за. Харин сүүлийн үед эзнээсээ илүү ухаантай утас гэдэг шиг албан харилцаанд ашиглаж байгаа И-Мэйл бичих соёл Монголчуудын маань хувьд асуудалтай байна.
Байгууллагын соёл гэдэг нь байгууллагын бусдаас ялагарах байгууллагын доторх гишүүдийн янз бүрийн үзэл бодлыг нэгтгэж байдаг хүчин зүйл юм. Байгууллагын соёлыг тухайн байгууллагын удирдагч тодорхойлж ажилчид нь хэрэгжүүлдэг. Байгууллагын соёл нь ажилчид хоорондын харилцаагаар илэрдэг тул байгуулагын соёл өндөр байх нь ажилчдын мэдлэг чадвар сайн байхтай холбоотой. Байгууллагын соёл гэдэг нь практик үйл ажиллагаа мэдлэг ёс заншил итгэл үнэмшлийн дүрээр хамарсан нийгмийн уламжлалт зан төлөвийг хэлнэ.
- 2011 / 01 / 23
Аль нэг компанид матаас газар авах нь компанийн дотоод уур амьсгал, зорилгоос бүрэн хамаарна. Албан хаагчид ээлж ээлжээр орж ирээд нэг нэгнээ газар доор ортол нь муулаад байгаа бол компанийн хэвтээ холбоосын систем ажиллахгүй байна гэсэн үг. Хэрэв компанийн дотоод уур амьсгал нааштай, өмнөө тавьсан зорилго нь тодорхой үр дүнд хүрэхийг илүүд үзэж байвал хүн дээшээ гүйж “алтан хошуу“ өргөхийн оронд шүүмжлэлээ нөгөө хүндээ шууд хэлж, цаад хүн нь ч гэсэн зохих ёсоор хүлээн авах байсан. Ажил хэрэгтэй холбоотой шүүмжлэл ямар ч ач холбогдолгүй болоод ирэхээр үнэн худал мэдэгдэхгүй зүйлээр матах нь хавьгүй хялбар болдог. Энэ нь удирдлагаас бүх зүйл хамаарна гэсэн үг.
- 2010 / 10 / 06
-2010 / 03 / 22
Компьютер дээр бичиг боловсруулж суухад ч юм уу, эсвэл хэн нэгнээс файл автал үсэг буюу фонт нь танигдахгүй тэмдэгтүүдээр гарах тохиолдол бидэнд олонтаа таардаг. Энэ нь олон улсад нийтлэг мөрдөгддөг үсэг, тэмдэгтийн кодчиллын нэгдсэн систем болох UNICODE-ыг хэрэглээгүйгээс болж буй юм. Тус кодыг 1991 оноос хөгжүүлж ирсэн бөгөөд эдүгээ нэгэнт олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдөөд байгаа билээ.
-2009 / 10 / 23
Байгууллагын соёлын мөн чанар : Байгууллагын соёлын тухай ярихаас өмнө соёл гэж юу болохыг авч үзье. Соёлын тухай маш олон тодорхойлолт байдаг бөгөөд ойролцоогоор 200 гаруй тодорхойлолт байдаг байна. Тухайлбал: Оросын эрдэмтэд " Хүний бүтээсэн үнэт зүйлсийн нийлбэр цогц бол соёл " юм гэжээ. Судлаач Д. Нарандулам "Урьд өмнө байгаль , нийгэмд байгаагүй боловч хүний оюун ухаан, гараар бүтээгдсэн хүний хэрэгцээг хангаж хөгжүүлэхэд зориулагдсан материаллаг болон оюуны үнэт зүйлсийн нийлбэр цогц юм." гэж тодорхойлжээ.





-2009 / 09 / 04
Судалгаанаас vзвэл цагийг хамгийн vр ашиггvй vрэгчдийн тоонд наймаачид ордог ба ажлын цагийн дөнгөж 20 хувьд нь vндсэн ажлаа хийдэг. Тэд өдөрт дөнгөж 2 цаг л жинхэнэ ажилчидтайгаа уулзаж ярилцдаг байна. Yлдсэн vнэт цагаа эвшээж суух, хэн нэгэнтэй чалчих, ном сонин унших, утсаар ярих, гарч орох зэргээр vрдэг ажээ.
Өөрийн болон компанийн цаг идэгчдийн жагсаалтыг менежерvvд удаалдаг ажээ. Менежерvvдийн 95 хувь нь ажлын 8 цагийн дөнгөж дөрөвт нь ажилладаг байна.
HR Фото