Гишүүнчлэл
Та шинэ ажилтан ажилд авах болон өмнөх ажилтнаа дэв ахиулахдаа дараах ЗАН ТӨЛӨВ-үүдийн алийг нь илүү чухалчилдаг вэ?
Нээлттэй байдал
6.02%
Үнэнч байдал
21.80%
Өрсөлдөх чадвар
19.55%
Бусадтай нийцэх байдал
16.54%
Гадагшаа чанар
2.26%
Ёс суртахуун
23.31%
Өөдрөг үзэл
10.53%
Гишүүдийн булан
HR Plus: Үйлчилгээний ажилтны үйл ажиллагааны стандарт
Үйлчилгээний ажилтнуудын үйл ажиллагааны стандарт нь ажилтнууд үйлчлүүлэгчидтэй харилцах ёс, биеэ зөв авч явах, ёс суртахууны өндөр соёл, хүмүүжилтэй байх талаар баримтлан мөрдөх зарчим, журмыг тодорхойлно. .....
Энэ мэдээллийг үзэхэд таны хэрэглэгчийн түвшин хүрэлцэхгүй байна. Та 7000-1075, 9901-4224 дугаарт хандаж түвшингөө нэмүүлнэ үү.
- 2020 / 03 / 29
Бизнесийн ямар ч салбарт үйл ажиллагаа явуулж байгаа бүх төрлийн бизнес эрхлэгчид зайлшгүй бизнесийн нэгж хэсэг бүрдээ ёс зүйн дүрмийг боловсруулан ажилчид бүрээр мөрдүүлж байх хэрэгтэй.
Хүний нөөцийн удирдлагын – (HRM Online) эрчимжүүлсэн зайны сургалтын элсэх хүсэлт
- 2020 / 03 / 17
Өдөр тутмын амьдралдаа ямар нэг шинэ, сонирхол татсан зүйлийг бий болго. Гэртээ шинэхэн цэцэг тавьж болно. Эсвэл цонхныхоо хөшгийг шинэчлэх ч юм уу, ширээн дээрээ гоёмсог бүтээлэг тавиад үз. Өчүүхэн зүйл ч гэсэн таныг сэргээдэг гэдгийг бүү мартаарай.
- 2020 / 03 / 16
-2020 / 03 / 12
Хүн бүхний дотор унтаастай эрч хүч, амжилт нуугдаж байдаг тул та түүнийгээ яг одоо сэрээгээрэй. Амжилт хүсье.
-2020 / 03 / 06
Мэдлэгийн удирдлага нь эцсийн зорилго биш харин хэрэгсэл юм. Эцсийн зорилго нь байгууллагын оюун ухаан потенциал чадамж буюу байгууллагын оюун ухааны коэффициентийг дээшлүүлэхэд оршино.
-2020 / 03 / 06
Хүний нөөцийн удирдлагын BCHRM (level B) хөтөлбөр нь хүний нөөцийн удирдлагын эрчимжүүлсэн сургалтын ЭЛСЭХ ХҮСЭЛТ
HR Фото