Ярилцлагыг дараах маÑгаар ÑхлÑÑ…
Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй:
Ðадтай Ñрилцахаар хүрÑлцÑн ирÑÑнд
баÑрлалаа. Миний Ñрих гÑÑÑн зүйл бол
ажилтны ÑÑтгÑл Ñанааны байдал юм. Би
таныг ажилдаа аль болохоор ÑÑтгÑл хангалуун байлгахыг Ñ…Ò¯ÑÑж байна. Үүнийг хийхÑÑÑ Ó©Ð¼Ð½Ó© Ñ…ÑрхÑн таныг ажилдаа улам
ÑÑтгÑл хангалуун болгох буюу таныг ажилдаа ÑÑтгÑл хангалуун болгохын тулд бид
Ñмар алхмууд хийх талаар би мÑдÑÑ… Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй байна.
Ð¥ÑÑ€Ñв ажилтанд тодорхой Ñанал Ñ…Ò¯ÑÑлт
байвал Ñриулах Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй. ÐүдÑÑÑ€ харилцаа
тогтоо, Ñ‚ÑмдÑглÑл Ñайн хөтөл, ÑонÑож байгаагаа ажилтанд мÑдÑгдÑхийн тулд хааÑа
толгойгоо дохих буюу инÑÑмÑÑглÑ. Ð¥ÑÑ€Ñв
ажилтанд шууд Ñ…ÑлÑÑ… зүйл байхгүй буюу Ñанал Ñ…Ò¯ÑÑлтÑÑ Ñ…ÑлÑхдÑÑ ÑргÑлзÑнгүй
байвал дараах маÑгтай үг Ñ…Ñлж болно:
Таны Ñ…ÑлÑÑ… зүйлийг үнÑÑ…ÑÑÑ€ Ñонирхож байгаагаа
танд Ñ…ÑлмÑÑÑ€ байна. Таныг шаардлагатай бол шүүмжлÑл Ñ…ÑлÑÑ…ÑÑÑ Ð°Ð¹Ð¶ ичихийг би Ñ…Ò¯ÑÑхгүй
байна. ÐÐ½Ñ Ð½ÑŒ урхи биш, таны Ñ…ÑлÑÑ… шүүмжлÑлÑÑÑ
болж би уурлахгүй, хариу арга Ñ…ÑмжÑÑ Ð°Ð²Ð°Ñ…Ð³Ò¯Ð¹. ÐÐ½Ñ Ð±Ð¾Ð» үнÑÑ…ÑÑÑ€ багийн үйл Ñвц бөгөөд бид нÑг талын хүмүүÑ. Ð¥ÑÑ€Ñв та үүнийг зөвшөөрвөл, би зарим тодорхой
аÑуултын талаар таны бодлыг ÑонÑохыг Ñ…Ò¯ÑÑж байна.
Ð¥ÑÑ€Ñв та үүнийг одоо хиймÑÑргүй байвал надад
Ñ…Ñл. Бид уулзалтын цагаа дахин товлох
буюу Ñ…ÑÑ€Ñв та Ñ…Ò¯ÑвÑл бодол Ñанаагаа цааÑан дÑÑÑ€ Ñ‚ÑмдÑглÑж болно.
Ð¥ÑÑ€Ñв ажилтан үнÑÑ…ÑÑÑ€ айж түгших
буюу Ñонирхохгүй байвал та Ñрилцлагаа одоо дууÑгаж болно. Ð¥ÑÑ€Ñв ажилтан Ñрилцлагаа үргÑлжлүүлÑхийг Ñ…Ò¯ÑÑж
байгаа мÑÑ‚ Ñанагдвал, та аÑуулт буюу ÑÑдвийн жагÑаалтын дагуу Ñриагаа цааш үргÑлжлүүлÑн,
ÑдгÑÑрийн талаархи ажилтны Ñанал Ñ…Ò¯ÑÑлтийг аÑуу.
Ðнд Ñрилцлагаа үргÑлжлүүлÑÑ… зарим
ÑÑдвийн жишÑÑг өгөв:
· дарга болон хамт
ажиллагÑдын Ñайн, муу зан
· компани дахь
ажилтны ирÑÑдүй ба Ñ‚ÑÑ€ÑÑÑ€ ÑÐ½Ñ Ñ‚Ð°Ð»Ð°Ð°Ñ€ юу боддог болох
· ажилтны ажлын
ачаалал ба ерөнхий ажлын хуваарилалт
· ажилтны ажлын нөхцөл
ба үүнийг Ñайжруулах талаархи түүний бодол
· хийж байгаа
ажлынхаа ач холбогдлын талаархи ажилтны бодол
· ажилтнууд
хоорондоо Ñ…ÑÑ€ нөхөрÑөг харилцаатай вÑ
· ажилтны ажиллах
Ñ‘Ñтой тоног төхөөрөмжийн байдал
· ажилтны авдаг
цалин, Ñ‚ÑтгÑлÑг туÑламж, Ñ‚ÑдгÑÑрийг буÑад компанитай харьцуулахад Ñ…ÑÑ€ байна
· ажилтнуудтай
харьцдаг, Ñ‚Ñднийг Ñахилгажуулдаг арга замын тогтвортой, шударга байдал
· дарга болон хамт
ажиллагÑад ажилтны мÑдÑÑ… Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй зүйлийг Ñ…Ñлж өгдөг гÑж ажилтан боддог ÑÑÑÑ…
· Ó©ÑÓ©Ñ…/дÑвших
бололцоо
· Ñургалт ба Ñанал Ñ…Ò¯ÑÑлтийн
талаархи ажилтны туршлага ба бодол
· хүлÑÑн авÑан
заавар Ñургалтын ашигтай, тохиромжтой шинж чанар
· хамт ажиллагÑдын
хоорондох, мөн ажилчид болон дарга нарын хоорондох харилцаа холбооны үр өгөөжтÑй
байдал
· менежерүүд/Ñздийн
ажилтнуудтайгаа харьцдаг хандлага
Та ажилтнааÑаа ÑдгÑÑÑ€ ÑÑдÑв бүрт
хариулахыг Ñ…Ò¯ÑÑж болно. Сайн Ñ‚ÑмдÑглÑл хөтлөх
Ñ‘Ñтой.
Ярилцлагын дараа, дараах зүйлийг
Ñ…Ñлж дүгнÑ:
Өөрийн юу боддогоо надад Ñ…ÑлÑÑ…Ñд цаг гаргаÑан
Ñвдалд маш их баÑрлалаа. Би таны үнÑнч
байдлыг үнÑлж байна. Мөн Ñмар нÑгÑн аÑуулт, Ñанал, нÑмÑлт Ñ…Ò¯ÑÑлт байвал ирж
надтай Ñрилцана гÑдÑгт итгÑж байна.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |