Монголын хүний нөөцийн институтээс: Хүний нөөцийн мэргэжилтнүүдийн нэн тэргүүнд уншууштай гадаад болон эх хэл дээрх номнуудыг цувралаар танилцуулж байна. Ухаан далай номоос эхтэй.
Зохиолч: Грант Лебоф STICKIER MARKETING: How to Win Customers in a Digital Age буюу ИЛҮҮ НААЛДАМХАЙ МАРКЕТИНГ - Дижитал эрин үед хэрэглэгчдийн сэтгэлийг хэрхэн татах вэ? номын товч агуулгаДижитал хувьсгал манай нийгэмд маркетингийн функцийг эргэлт буцалтгүй өөрчилсөн гэдэгтэй маргах хүн гарахгүй байх. Мэдээллээр "Цатгалдсан" хэрэглэгчдийн анхаарлыг татна гэдэг уламжлалт маркетерүүдийн хувьд "Асар хүнд тулаан" болж хувирсан. Зарим нь тоглоомын дүрэм өөрчлөгдсөнийг ч сайн ойлгохгүй явна.
Аз болоход Грант Лебофын “Наалдамхай маркетинг” номны хоёр дахь хэвлэл илүү тэр хууль дүрмийг нь тайлбарлаж өгөх болно. Харилцаа, хуваалцах, контент дээр тулгуурласан стратеги зэрэг өөрчлөгдөж буй маркетингийн гол хандлагуудыг энэ ном тайлбарлаж, хэрэглэгчид бүгдийг хянадаг болсон маркетингийн шинэ бодит байдал дундуур хэрхэн явахыг тань замчилж өгнө. Түүний үзэгдэл бий болгох чадвар нь Лебофын орчин үеийн маркетингийн жинхэнэ авьяасыг харуулдаг юм.
Тэр дүр зураг хэрхэн өөрчлөгдөж байгааг тайлбарлаж нэгээс олон харилцааны хэрэгслийн аргаас холдож, олноос олон руу гэсэн арга барил руу шилжиж байна.
Энэ үг өөрийнх нь ашиглаж буй арга барил нэт нуршуу болж буйг анзаарч, юу өөрчлөгдсөнийг гайхшран суугаа хүмүүсийн мэдэрч буй зүйлийг яг оноод хэлчихсэн мэт.
Илүү наалдамхай маркетинг бол дижитал маркетингийг ойлгохыг хүссэн хүн бүрийн унших ном юм. Хэрэв энэ номыг шүүмжлэх юм бол энэ ном шинэ үеийн харилцаан дээр тулгуурласан маркетингийн мэдлэгтэй хүмүүст танил санагдаж, таны мэддэг зүйлийг тайлбарлаж байгаа мэт санагдаж болох юм. Гэхдээ ойлгоогүй хүмүүсийн хувьд энэ ном "шашны сургааль судар" мэт хүндэтгэн шүтэх бүтээл болжээ.
/Жич: Энэхүү ном Монгол хэл дээр орчуулагдаж хэвлэгдээгүй болхыг анхаарна уу/
Бусад НОМЫН ТОЙМ-ыг эндээс уншиж танилцана уу? #HRBookReview #MHRII #HRMongolia #МХНИ
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |