HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
27.07%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
30.83%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
28.57%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
13.53%
Байгууллагын соёл
- 2022 / 11 / 06
Харилцагч, үйлчилүүлэгчтэй МЭНДЛЭХ, ҮДЭХ соёл


Харилцагч, үйлчилүүлэгчтэй мэндлэх, үдэх соёлын жишиг шаардлагын  жишээг танилцуулж байна.

Үйлчилгээний ажилтнууд  хоорондоо болон харилцагч, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчидтэй эелдгээр инээмсэглэн мэндчилнэ.


  • Хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчидтэй заавал урьтан нүд рүү нь эгцлэн харж  бага зэрэг бөхийж инээмсэглэн “Сайн байна уу?”гэж мэндчилнэ.
  • Дүрмийн дагуу мэндлэн, үйлчилсний дараа дүрмийн дагуу үдэлт хийх, инээмсэглэн үдэх зарчмыг баримтална. Хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчийг үдэхдээ борлуулалт, үйлчилгээ хийсэн эсэхээс үл шалтгаалан заавал талархана. Хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчийг үдэхдээ:

- “Манайхаар үйлчлүүлсэнд баярлалаа”
- “Аян замдаа сайн яваарай”
- “Бидэнд хандсанд талархаж байна”
- “Хамтран ажиллах болсондоо баяртай байна”
- “Манай байгууллагын талаар сайхан сэтгэгдэлтэй байдагт тань талархаж байна
- “Хамтын ажиллагаа өргөжиж байгаад баяртай байна”
- “Үнэтэй санал зөвлөгөө өгсөнд тань баярлалаа”  зэрэг талархлын болон урмын үг хэлж заншина.

  • Доод албан тушаалтан эхэлж удирдах албан тушаалтантай, гаднаас орж ирж байгаа ажилтан нь тэнд байсан хүмүүстэй эхэлж мэндэлнэ.  


Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол: 
90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.
Харилцагч, үйлчилүүлэгчтэй мэндлэх, үдэх соёл
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2024 / 04 / 27
Сонирхлын бүлэг буюу фракц үүсэх сонирхлын бүлэгт нэгдэн орох нь олон шалтгаантай. Судлаачид хувь хүмүүс дараах гурван зүйлийн ашиг тус байдгаас сонирхлын бүлэгт нэгдэн ордог гэж үзсэн байна.
Толгойдоо биш, цаасан дээр эсвэл компьютер дээрээ бичих. Бичих үедээ дан ганц бодох нь цаг алдахад хүргэдэг аюултай. Тиймээс бодсон зүйлээ тэр дор нь бичээд яв.
- 2024 / 04 / 08
Байгууллагын өмнө тулгарч буй асуудлыг хамт олноороо хэлэлцэж тэдний санал бодлыг авч оновчтой шийдвэр гаргахад хурал, зөвлөгөөний зорилго оршино.
- 2023 / 10 / 01
-2023 / 07 / 26
Ажилтны хувиар таныг мэргэжлийн хүн гэж үзнэ. Өөрөөр хэлбэл та ажлаа цаг тухайд нь чанарын зохих түвшинд хийж гүйцэтгэх ёстой. Хэрэв таны ажлыг хийж гүйцэтгэхэд нэмэлт цаг хэрэгтэй бол энэ нэмэлт цагт даалгавраа гүйцэтгэх ёстой.
-2023 / 07 / 23
Та ажилдаа цагтаа ирж байх нь энэ бизнесийг сааталгүй явуулахад чухал юм. Бид хэрэглэгч болон худалдан авагчдынхаа эрэлтийг хангахын тулд ажил хэргийн шаардлагыг хангах ёстой. Энэхүү зорилтод хүрэхэд та өөрийн хувь нэмрийг оруулах хэрэгтэй бөгөөд ийнхүү хувь нэмрээ оруулах нэгэн арга зам нь сайн ирцийн бүртгэлтэй байх явдал юм.
-2022 / 11 / 07
Үйл ажиллагааны ёс зүйн шаардлагын жишиг, жишээг танилцуулж байна.
HR Фото