Харилцагч, үйлчилүүлэгчтэй мэндлэх, үдэх соёлын жишиг шаардлагын жишээг танилцуулж байна.
Үйлчилгээний ажилтнууд хоорондоо болон харилцагч, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчидтэй эелдгээр инээмсэглэн мэндчилнэ.
- “Манайхаар үйлчлүүлсэнд баярлалаа”- “Аян замдаа сайн яваарай”- “Бидэнд хандсанд талархаж байна”- “Хамтран ажиллах болсондоо баяртай байна”- “Манай байгууллагын талаар сайхан сэтгэгдэлтэй байдагт тань талархаж байна- “Хамтын ажиллагаа өргөжиж байгаад баяртай байна”- “Үнэтэй санал зөвлөгөө өгсөнд тань баярлалаа” зэрэг талархлын болон урмын үг хэлж заншина.
Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол:90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |