HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
26.24%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
33.43%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
29.01%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
11.33%
Байгууллагын соёл
- 2022 / 11 / 06
Үйлчилгээний ажилтны харилцаа


Үйлчилгээний ажилтнууд “Хэрэглэгч бүр бидний хувьд эрхэм” гэсэн зарчмаар бүх үйлчлүүлэгчид,  хэрэглэгчдэд найрсгаар байнгын анхаарал тавьж, тэвчээртэй, хүлээцтэй харьцана.



    1. Хэрэглэгчдээс юу хэрэгтэйг нь асууж хүндэтгэсэн, санал хүсэлтийг нь ойлгохыг эрмэлзсэн,  туслахыг хичээсэн, таатай сэтгэгдэл төрүүлэхүйц байна.
    2. Үйлчлүүлэгчид болон хэрэглэгчид манай байгууллагын үйлчилгээнд сэтгэл ханамжтай байх ёстойг ямагт санаж, гомдол, бухимдал, уур тээсэн, сэтгэл дундуур нэг ч хүн явах ёсгүй гэдгийг мөрдлөг болгон ажиллана.
    3. Хэрэглэгчдийн хэлсэн бүхнийг сонсож, яриаг таслахгүй байна. Ярианы явцад өөр зүйл рүү анхаарахгүй байх бөгөөд саналыг нь хүлээж авч байгаагаа дохио болон үг хэлээр  мэдэгдэж энгийн асуулт тавина.
    4. Хэрэглэгчийн дотны нөхөр мэт байж үйлчилгээ хийлгэхэд нь зөвлөж тусална. Тэднийг үйлчилгээ хийлгэх хооронд  санаа тавьж,  юу хэрэгтэйг үе үе асууж,  анхаарал тавин  харилцагч бүрт дахин ирж үйлчлүүлэх сэтгэл үлдээхийг эрхэмлэнэ.
    5. Үйлчлүүлэгч, хэрэглэгч нартай зөвхөн ажил хэрэгч болон эерэг, энгийн харцаар харж ярилцана. 

Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол: 
90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.

Үйлчилгээний ажилтны харилцаа
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2025 / 02 / 12
Үеийн онолыг хний нөөцийн удирдлагын үйл ажиллагаанд хэрэгжүүлэхдээ дараах анхаарах зүйлсийг анхаарах хэрэгтэй. Эдгээрийг анхаарч ажилласнаар үеийн ялгааг ойлгож, зөв зохицуулалт хийж, ажилтнуудын сэтгэл ханамж, бүтээмжийг нэмэгдүүлэх боломж бүрдэнэ.
Үеийн онолыг хүний нөөцийн удирдлагад үр дүнтэй ашиглах нь: Байгууллагын хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, сургалт хөгжүүлэлт, шагнал урамшуулал, манлайлал, харилцааны арга зүйдээ үе хоорондын ялгааг онцгойлон авч үзвэл бодит үр дүн илүү өндөр байх болно.
- 2025 / 02 / 12
Generation буюу үеийнхэн, үе хоорондын ялгааг анх судалж, онолын үндэслэлийг тавьсан гол судлаачид нь дараах хүмүүс юм.Эдгээр онол, судалгаанууд нь нийгмийн өөрчлөлт, соёлын нөлөө, түүхэн үйл явдлууд нь үеийнхний үнэт зүйлс, үзэл бодол, зан төлөвт хэрхэн нөлөөлдөгийг тодотгон тайлбарласан байдаг.
- 2025 / 02 / 12
-2024 / 05 / 07
Хүмүүс бие биетэйгээ элэгсэг дотно, найрсаг харилцахад тус болох хэд хэдэн хүчин зүйл бий. Хүнтэй нөхөрсөг байх урлагаас суралцъя
-2024 / 04 / 27
Сонирхлын бүлэг буюу фракц үүсэх сонирхлын бүлэгт нэгдэн орох нь олон шалтгаантай. Судлаачид хувь хүмүүс дараах гурван зүйлийн ашиг тус байдгаас сонирхлын бүлэгт нэгдэн ордог гэж үзсэн байна.
-2024 / 04 / 08
Толгойдоо биш, цаасан дээр эсвэл компьютер дээрээ бичих. Бичих үедээ дан ганц бодох нь цаг алдахад хүргэдэг аюултай. Тиймээс бодсон зүйлээ тэр дор нь бичээд яв.
HR Фото