Үйлчилгээний ажилтны баримтлах ёс зүйн шаардлагын жишиг, жишээг танилцуулж байна.
- Хамт олны эрх ашгийг хувийн эрх ашгаас илүүд тавина.
- Ажилтнууд албан болон албан бус тохиолдолд ёс суртахууны эрхэм дээд чанарыг сахина. Ямагт эелдэг төрх, найрсаг, шударга зантай байж, хамтран ажиллагсадтайгаа эвсэг байж хамт олны дунд биеэ барьж огцом уурлаж, бусдад уур уцаараа гаргахгүй байна.
- Ажилтнууд бие биенийгээ бүтэн нэр, албан тушаалаар дуудаж албан харилцааны ёс зүйг мөрдөнө.
- Удирдах, удирдуулах ёсыг баримтлаж зөв шүүмжлэлд хүлээцтэй хандана.
- Ажилтнууд өндөр үр бүтээлтэй, идэвхи санаачилгатай ажиллах, хамт олны эвсэг ажил хэрэгч уур амьсгалыг бүрдүүлж, багаар хамтран ажиллахын төлөө бие биендээ ажлын шаардлага тавьж, шүүмжилж болно.
- Хувийн зохион байгуулалт сайтай, цэвэрч нямбай байна.
- Ажилтан бүр хувийн санхүүгийн асуудлыг зөв зохицуулна.
- Хов жив, сул яриа ярихгүй байна.
- Бусдын хажууд хоорондоо шивэгнэн ярих, нүд нухлах, чих, хамраа ухах, биеэ маажих, эвшээх, хөл гараа савчих зэрэг илүү хөдөлгөөн хийхгүй байна.
- Албан тушаал ба эрх мэдлийн болон эдийн шуналгүй, төлөв даруй байж, баярхаж бардам зан гаргахгүй, атаа жөтөөгүй байна.
- Өөрийн бие мах бодь, оюун санааг эрүүл байлгах амьдралын хэв шинжийг мөрдөнө.
- Архи, дарс болон мөрийтэй тоглоомонд донтох, зугаа цэнгэлд автагдахгүй байна.
- Бусдад халдварт өвчин /ханиад, томуу г.м / тараахаас сэргийлнэ.
- Олон нийтийн газар бие зөв авч явж хог үл хаяна.
Танд энэ чиглэлээр сургалт зөвлөх үйлчилгээ шаардлагатай байгаа бол:
90001075 80001075 70001075 | info@mhri.mn хандана уу? Баярлалаа.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |