HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
28.75%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
31.21%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
29.16%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
10.88%
HRM - Бүтээмж
- 2024 / 02 / 14
АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭРХ БҮТЭЭМЖ БУУРУУЛДАГ ЗҮЙЛС

Хэдийгээр гар утас холыг ойртуулж, холбоо барихад ихээхэн ач тустай ч бүтээмжийг хамгийн их бууруулдаг зүйл гэвэл та санал нийлэх үү? 

Судалгааны дүнгээс харахад ажилтнуудад гар утсаар зурвас бичих 50%, хов жив ярих 42%, цахим орчинд сэлгүүцэх 39% зэрэг үйлдлүүд нь бүтээмжтэй ажиллахад саад болж байна. 


Хувийн хэвшлийн компанийн ажилтнууд дунд санал асуулга явуулахад  дөрвөн ажилтны нэг буюу ¼ нь өдөрт доод тал нь нэг цагийг утасны дуудлага, цахим шуудан шалгах, зурвас бичихэд зарцуулдаг гэжээ. Мөн 21% нь нэг ба түүнээс олон цагийг интернэтээр ажилтай холбоотой мэдээлэл унших, зураг үзэхэд зарцуулдаг гэж хариулжээ.

Бүтээмжийг бууруулдаг бусад хүчин зүйлүүд нь:

·         Олон нийтийн сүлжээ 38%

·         Юм идэх, тамхи татах завсарлага 27%

·         Дуу чимээтэй хамтран ажиллагч 24%

·         Хурал уулзалт 23%

·         Цахим шуудан 23%

·         Хамт олонтойгоо дэмий зүйл ярих 23%

·         Гадны бусад шуугиан 10% тус тус байна.


Эх сурвалж: МХНИ-н #HumanCapital Удирдагчийн сэтгүүл 
АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭРХ БҮТЭЭМЖ БУУРУУЛДАГ ЗҮЙЛС
2024 - MHRI LEVEL-A | ХҮНИЙ НӨӨЦИЙН УДИРДЛАГЫН АХИСАН ТҮВШИНИЙ СЕРТИФИКАТ ОЛГОХ СУРГАЛТ
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2025 / 10 / 19
Хүний нөөцийн болон байгууллагын хөгжлийн онолд ажилтнуудыг ерөнхийд нь үйлдэгч (Operational) ба сэдэн үйлдэгч (Proactive / Motivational) гэж хоёр түвшинд ангилдаг.
WeWork ажил ба эрүүл амьдралын тэнцвэрийг дэмжих шинэ үеийн коворкинг загвар руу амжилттай шилжиж байна.
- 2025 / 07 / 24
Европын хэд хэдэн улс хэт халалтын үед ажилчдын эрх ашгийг хамгаалах хууль, журам хэрэгжүүлж эхэлсэн бол АНУ холбооны түвшинд ийм хамгаалалтын дүрэм гаргахаас ихэвчлэн татгалзсаар байна.
- 2025 / 07 / 22
-2025 / 02 / 17
Зайнаас ажиллах нь олон давуу талтай ч мөн тодорхой хүндрэл, сорилтуудтай тулгардаг. Эдгээр хүндрэлүүдийг ойлгож, урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлсноор зайнаас ажиллах тогтолцоог илүү үр дүнтэй хэрэгжүүлэх боломжтой.
-2025 / 02 / 09
Багаар ажиллах нь хувь хүн болон байгууллагын түвшинд олон давуу талтай. Үр дүнтэй багийн ажиллагаа нь бүтээмжийг нэмэгдүүлж, шинэ санаа гаргах боломжийг өргөжүүлж, ажлын орчныг сайжруулдаг.
-2024 / 06 / 27
Энэхүү нийтлэлд бид коучингийг зөвлөгөө өгөх хэв маяг бусаар, харин түүнийг удирдлагын хэв маяг гэж авч үзээд арай хялбараар коуч-менежмент гэж нэрлэх болно.
HR Фото