HRM / ХНМ
Танай байгууллага нийгмийн хариуцлагын хүрээнд хэр их сайн дурын ажил зохион байгуулдаг вэ?
Байнга | Тогтмол | Төвлөгөөг хөтөлбөртэй
27.40%
Заримдаа | Завтай болон боломжтой үедээ л
31.85%
Хичээдэг | Харамсалтай манайд ийм хөтөлбөр байхгүй
27.40%
Үгүй | Заавал ийм хөтөлбөр байх шаардлаггүй
13.36%
HRM- Дасан зохицол
- 2009 / 08 / 24
Шинэ хамт олон дунд гаргаж болохгүй таван алдаа (L1)
Шинэ ажил хамт олон, орчин нөхцөлд түргэн дасаж зохицох тийм ч хялбар бус. Тиймээс түргэн зохицож нөлөөлөх, гаргаж болохгүй үндсэн таван алдаанаас сэрэмжлээрэй.

Нэг. "Чи, миний дүү" "хөөе" гэх мэтийн үгс рүү шилжиж болохгүй. Та шинэ хүн тиймээс харьцаа хүндэтгэлийн үгийг хэрэглэж заншаарай. Харваас илт дүү байсан ч "Та" гэж хэлэх нь зохистой. Ер нь "та" гэдэг үгийг заавал хөгшин, настай хүнд хэрэглэдэггүй. Энэ нь хүндэтгэлийн нэг хэлбэр. Аажимдаа хэнийг хэн гэж дуудах нь тодорхой болно.

Хоёр. Аль нэг бүлэглэл, фракцад бүү хамаар. Хэрэв хамт олон дунд хагарал гарвал шинэ хүнийг татан оролцуулахыг оролддог. Удаагүй хамт олон, танихгүй хүмүүсийн эрх ашгийг хамгаалах нь утгагүй.

Гурав."Миний үүрэгт орохгүй эүйл" гэж мэдэгдэх. Нөхцөл байдлаас л хамаарна. Хэрэв ахмад хүн тамхинд гүйгээд ирэхийг хүсвэл болохгүй нь юу байхав. Хамт олон гэдэг дэм дэмэндээ түшиглэх учиртай тул жижиг сажиг гуйлт, хүсэлт байдаг л зүйл. Үүнд ундууцах хэрэгтүй.

Дөрөв. Хувьсал шинэчлэл хийх. Компанийн дүрэм журам танд таалагдахгүй, утгагүй санагдаж болно. Гэхдээ ирээд удаагүй атлаа үүнийг шүүмжлэх, эсэргүүцэх, янз бүрийн санаачлага гаргах хэрэггүй. Эхлээд ажилдаа гарш, өөрийн болго. Харин дараа нь асуудал тавьж болох юм.

Тав. Хувийн амьдралаа ил тод болгох. Нээлттэй харилцаа сайн зүйл боловч хувь, хувьсгалын зүйлээ ялгаж салгаж яриарай. Офист зөвхөн ажил төрлийн тухай ярих нь зохимжтой биз ээ.
 
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2021 / 07 / 30
Шинэ ажилтнууд гэдэг нь ажилд орсоны эхний 1-3 сарыг дадлагажих хугацаагаар ажиллаж байгаа ажилтнууд бөгөөд энэ хугацаанд уг ажилтан тухайн албан тушаалд тэнцэж байгаа эсэхийг тодорхойлно.
Харвардын Их Сургуулийн туслах профессор Франчеко Жино “Бид хувь хүний онцлог, зан төлвийг таньж, ажлын байрандаа өөрийн чадамжаас илүү зүйл бий болгох боломжоор хангах юм бол тэд ажилдаа илүү сэтгэл хангалуун байж илүү их их гүйцэтгэл сайтай ажиллах болно” гэжээ.
- 2021 / 07 / 21
Хүн хэдий чинээ нүдэнд дулаахан байна, төдий чинээ богино хугацаанд шинэ хамт олонтойгоо сайхан харьцааг тогтоож чаддаг. Энэ үед анхны сэтгэгдэл хамгийн тогтвортойгоор үлддэгийг анхаараарай.
- 2021 / 07 / 19
-2020 / 02 / 15
"Ажил үүрэг даалгах төлөвлөгөө"-г 1-2 долоо хоног хэрэглэж, ажил үүрэг бүр (чухал буюу хар бор ажлын аль нь) таны цагийг хэрхэн авч байгааг тодорхойл. Та амархан даалгаж болох зарим ажилд маш их цаг зарцуулдагаа олж мэдэж болно.
-2020 / 02 / 14
Хамтран ажиллаж байгаа хүмүүсдээ хүндэтгэлтэй хандах хэрэгтэй. Бусдыг хүндлэнэ гэдэг харилцааны маш чухал хэсэг юм. Тэгвэл Хүндэтгэл гэж юу вэ? Хүндэтгэл нь маш олон янзын хэлбэрээр илэрдэг. Эдгээрээс хэдэн жишээ дурьдвал : Хамтран зүтгэгч нөхөддөө хүндэтгэлтэй хандан хувийн үзэл бодол, зан чанарын хувьд танаас өөр хүн гэдгийг нь харгалзан үзэх нь чухал. Энэ ялгаа нь эхэндээ жижиг зүйл мэт санагддаг цаашдаа ямар үр нөлөөтэй байх нь хэрхэн зөв шийдэл гаргахаас хамаарна. Хүмүүсийн үзэл бодлыг ялгаатай байдлыг хүлээн авч хүндэтгэлтэй хандсанаар та сайн үр дүнд хүрч шилдэг ажилтан болоход нэг алхам ойртон очлоо гэсэн үг.
-2020 / 02 / 09
Ажлын байрны эерэг хандлагатай соёл бол аливаа байгууллагыг амжилтанд хүргэх гол бүрэлдэхүүн хэсэг юм. Зөв соёлыг байгууллагадаа нутагшуулах нь олон учир шалтгаантай. Ёс суртахууны төлөв байдлаас эхлүүлээд байгууллагадаа эерэг чиг хандлагатай соёлыг бий болгосноор байгууллага эрүүл, баттай оршин тогтнож чадах бөгөөд ажилтнууд бие биенээ дарамтлах, ялгаварлан гадуурхах гэх мэт сөрөг хандлага бага байх болно.
HR Фото