Монголын Ретайл /Худалдааны/ Менежментийн Институтын 2018 онд хийсэн судалгаагаар хэрэглэгчдийн бараг тэн хагас нь худалдаа үйлчилгээний байгууллагын үйл ажиллагаанд сэтгэл хангалуун бус гэж хариулсан байна. Тэдгээр сэтгэл хангалуун бус хэрэглэгчдийн 81% нь дахин тус дэлгүүрээр үйлчилүүлэхгүй байхыг хичээнэ гэсэн байна. Мөн тэдний 32% сөрөг сэтгэгдэлийнхээ талаар найз нөхөд, гэр бүлийнхэндээ хэлсэн гэжээ.
Эндээс бид боломжит үйлчилүүлэгчид болон орлогийнхоо 50%-г ямарч идэвхгүйгээр алдсаар байна гэсэн үг юм. Өнөөдөр таны дэлгүүр, үйлчилгээний байгууллага сард хэдий хэр орлого вэ? Тэгвэл бид орлогоо хамгийн багадаа 2 дахин нэмэгдүүлэх боломж өөрт тань байгаа гэвэл танд ямар сонсогдож байна.
Ихэнх дэлгүүрийн эзэд худалдааны ажилтан ямар байх ёстой,орчин үед энэ нь улам бүр нарийн зүйл болоод байгаа талаар системтэй бус мэдлэг, мэдээлэлтэй байдаг. Хамгийн гол асуудал бол таны хамтрагч болон ажилтнуудын буруу менежмент ашиг орлогыг тань байнга бууруулж байдагт оршино.
Буруу менежмент гэж:
• Хамгийн бага түвшин
• Хамгийн муу харилцан үйлчилэлтэй /харилцааны соёл/
• Хамгийн бага оролцоотой, үйлчилүүлэгчтэй харилцах
• Борлуулалтанд хамгийн бага нөлөө үзүүлдэг
Хэрэв та хамтрагчид /ажилтнууд/ -аа илүү үр ашигтай, өндөр бүтээмжтэй болгож хөгжүүлэх, илүү мэргэжлийн удирдлагаар хангахын тулд дараахь 9 нууцаас суралцаарай.
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 80001075 90001075
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |