МЕНЕЖМЕНТ
Та шинэ ажилтан ажилд авах болон өмнөх ажилтнаа дэв ахиулахдаа дараах ЗАН ТӨЛӨВ-үүдийн алийг нь илүү чухалчилдаг вэ?
Нээлттэй байдал
7.84%
Үнэнч байдал
22.22%
Өрсөлдөх чадвар
17.97%
Бусадтай нийцэх байдал
19.28%
Гадагшаа чанар
1.31%
Ёс суртахуун
23.86%
Өөдрөг үзэл
7.52%
HRM- Сургалт хөгжил
- 2016 / 04 / 01
Сургалтын хэрэгцээг тодорхойлох нь
Сургалт хэрэгцээг тодорхойлох
Сургалтын  үйл ажиллагааг удирдах  үйл явц нь түүний  хэрэгцээг тодорхойлхоос эхэлдэг юм. Сургалтын хөтөлбөр нь 3 үндсэн үе шаттай байдаг.

Үнэлгээ  суралцагчдын шинэ ханлдлага, ур чадвар, чадавхийг  үнэлж сургалтын  үр дүнгийн талаар дүгнэлт гаргана.

Сургалтын хөтөлбөрт дараах зүйлүүдийг багтаасан байдаг зохино. Үүнд:

•    Сургалтын хэрэгцээнд тулгууралсан үндэслэл, зорилго, зорилтыг тодорхойлох.
•    Сургалтын агуулгыг  тодорхойлж  боловсруулах.
•    Сургалтын төвшинг нарийвчлан зааж өгсөн байх.
•    Ямар арга хэрэглэх, нөөц шаардагдахыг тодорхойлох.
•    Сургалтын явц, үр дүнг хэрхэн үнэлэх  талаар төлөвлөж тусгах.
•    Цаашид энэ хөтөлбөр яаж өргөжих, хөгжүүлэх боломжийг тодорхойлох.

Ажиллагчдын  сургалтын хэлбэрүүд
Мэргэжлийн сургалт бол байгууллаггын хүний нөөцийг сургаж хөгжүүлэх үндсэн хэлбэр юм.
Сургалтын зорилго,  зохион байгуулах  хэлбэрээс хамааарч үйлдвэрлэлийн сургалтыг  2 төрөлд хуваана. Үүнд:

Тодорхой мэргэжлийн бус сургалт – суралцагчдын мэргэжлийн төвшинөөс үл хамаарч ямар нэгэн өргөн хүрээний ерөнхий мэдлэг олгох зорилгоор зохион байгуулдаг сургалт.
Тодорхой мэргэшүүлэх сургалт  - үндсэн мэргэжлээс гадна мэргэжлийн тодорхой чиглэлээр нарийн мэргэшүүлэх зорилготой сургалт.  

Ажилд авах үеийн сургалт – Cургалтын хугацаа ихэвчлэн  1-2 долоо хоног байлаг.
Жил бүрийн тогтиол сургалт-Тухайн жилийн мэргэжлийн зэрэг, ангилалалыг тогтоож өгдөг. Жил бүрийн тотмол  ургалт нь хэд хэдэн  үе шат , ангилалаар зохио байгуулагддаг ба ихэвчлэн 1-3 эсвэл 3-7 өдрийн богино сургалтууд юм.

Дадалгажилт – дахин сургах сургалтын  төлөвлөгөөний нэг хэсэг байх
Мэргэжлийн дахин бэлтгэл (мэргэшүүлэх сургалт)
Мэргэжлийн үйл ажиллагааны өөр төрлийн ажлыг гүйцэтгэхийн тулд энэ чиглэлийн шинжлэх ухааны онол,  техник,  технологийг судалхаар тусгасан боловсролын хөтөлбөрийн дагуу  ажжиллагчдад нэмэлт  мэдлэг , ур чадвар, туршлага  эзэмшүүлхэд чиглэсэн сургалт юм
Дахин бэлтгэл. Зах зээлийн харилцаа гүнзгийрэх тусам ийм сургалтын хэрэгцээ өсдөг байна.
Сургалт явуулах байршилаар нь ажлын байран дээрх ба ажлын байрны гадуурах гэж ангилдаг.
 



Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай!
Сэтгэгдэл бичих
- 2020 / 02 / 22
Бүтээлчээр сэтгэн шинэ сэдлүүд үүсгэсний үр дүнд дэлхий дээрхи бүх дэвшилттэй эд зүйлс, технологи, тээвэр холбоо гээд л тоо томшгүй олон зүйл бий болсон. Шинэ нээлт хийх шинийг санаачлах нь бүтээлч сэтгэлгээний үр дүн билээ. Тийм ч учраас энэ ертөнц бүх хүнийг бүтээлч сэтгэлгээтэй байхыг шаардах боллоо.
Хүн төрөлхтний бараг 80 хувь нь тогтмол ямар нэгэн зорилго тавьдаг ч төдийлөн хүрч чаддаггүй. “Би одоохондоо бэлэн биш байна. Дараа долоо хоног, дараа сараас эхлэе” хэмээн хойшлуулсаар л байдаг. Заримдаа бидэнд зорилгодоо хүрэх анхны алхмыг хийхэд хүртэл зориг дутдаг. Товчхондоо бид залхууралдаа дийлдэж, шалтаг тоочсоор байдаг юм. Ингээд та бүхэнд залхууралтай тэмцэх Японы шилдэг аргыг хүргэе.
- 2020 / 02 / 06
"XXI зууны амжилтын түлхүүр бол тасралтгүй сургалт юм. Ажил, амьдралдаа амжилт гаргахад насан туршдаа суралцах шаардлагатай". /БрайанТрейси/
- 2016 / 06 / 03
-2016 / 05 / 01
Харилцааны соёл эзэмшсэн байх. Ямар ч албан тушаалын хүнтэй эелдэгээр ярилцаж, ижил түвшинд харилцах.энэ нь менежер хүнийг хэр боловсролтойг харуулаад зогсохгүй бусдыг хэрхэн хүндэлж чаддагийг үзүүлэх нэг шалгуур бөгөөд менежерийн нэг амжилтын үндэс юм.
-2016 / 04 / 24
Менежер – энэ бол нэр хүндтэй бахархам сайхан албан тушаал. Чихнээ дасал болсон энэ үгний нарийн утга агуулгыг бид тэр бүр бүрэн гүйцэд ойлгодог билүү. Тэгэхээр бага ч болов мэдээлэл өгөхийг хичээлээ. Өнөөдөр бараг хүн бүр л өөрсдийгөө менежер хэмээн цоллодог болсон цаг үе л дээ. Ачигч гэхэд ачаа зөөгч менежер, цэвэрлэгч - үйлчлэгч бол талбайн менежер. Уг нь болохгүй юу байхав гэж хэлэх нэгэн гарах л байх. Гэтэл уг чанартаа менежер гэдэг нь мэргэжлийн өндөр түвшний удирдан зохион байгуулагч болохоос биш яавч хэн нэгэн гүйцэтгэгчийг “өөд татсан” чимэг гуншин биш юм.
-2016 / 04 / 23
Мэргэжлийн сонголт. Өөрийгөө таньж мэдэхээс эхлэнэ. "Ажил мэргэжил бүр сайхан". Ямар мэргэжил сонгох вэ? гэхээс өмнө Би ямар хүн бэ? гэдэг асуултанд хариулаад үз. Гадуур харж байхад өөрийн ажил мэргэжилд сэтгэл хангалуун хүн ховор байх аж. Ямар учраас? Муу мэргэжил, муу хүн гэж байхгүй. Хүн өөрийгөө таньж мэдээд, өөртөө тохирох ажил мэргэжил олж хийж чадаагүй л гэсэн үг.Жишээ нь, менежерийн гол шинж чанар бол – нийтэч, илэн далангүй байх явдал. Бүрэг даруу хүн бусдыг удирдах менежерийн ажилд ороод ч хэрэггүй, дараа нь зовлон болох аюултай.
HR Фото