Дээд зэргийн үйлчилгээ нь аливаа байгууллагын үйлчлүүлэгч
нарт үзүүлэх үйлчилгээг мэргэжлийн , өндөр түвшинд хүргэх зорилготой
бөгөөд энэ нь үйлчилгээний салбарт өсөлтийг авчрах хэрэгсэл юм. Өнөө үед
ард иргэд хаана ч явсан үйлчилгээний гол төвд байдаг. Тийм ч учраас төр засаг
үйлчилгээг үр дүнтэй , тэгш шударга , сайн байгаасай гэж хүсдэг. Үүнтэй
адил Дээд зэргийн үйлчилгээг практик хэрэгсэл болгон хэрэгжүүлж,
үйлчлүүлэгч нарт чиглэсэн үйл ажиллагааг явуулснаар байгууллагаа өөрчилж
болно.
Дээд зэргийн үйлчилгэний гол суурь ойлголт бол үйлчлүүлэгч нарын
эн тэргүүний хэрэгцээг судалж , бараа түгээлт , цаг хугацаа , мэдээлэл болон
ажилчидын зан байдалд анхааралаа хандуулах юм. Мөн үйлчлүүлэгч нарын
үйлчилгээний талаарх бодол , ойлголтыг нэмэгдүүлэх , үйлчилгээний сэтгэл ханамж
дээр онцгой ач холбогдол өгөх хэрэгтэй.
Дээд зэргийн үйлчилгээ нь үйл ажиллагааны гурван түвшинэй.
1. Үргэлжилсээр байх хөгжил
. Байгууллага хөгжлийн арга барилыг тодорхойлж үйлчлүүлэгчрүү чиглэсэн
үйл ажиллагааг явуулж , байгууллагын чадавхийг тодорхойлох.
2. Ур чадвар бол хөгжлийн
хэрэгсэл. Хувь хүн ба багууд үйлчлүүлэгчтэй харилцах шинэ ур чадварыг
хайх буюу олж авснаар үйлчилгээний цар хүрээг нэмэгдүүлж болно.
3. Бие даасан амжилтын
баталгаа. Байгууллагын хувьд дээд зэргийн үйлчилгээний стандартад
нийцэж хөгжил ба чадвараа бусдад харуулах.
Хэрхэн байгууллагынхаа үйл ажиллагаанд дээд
зэргийн үйлчилгээг эхлүүлэх вэ?
• Дээд зэргийн үйлчилгээний
стандарттай уншиж танилцах. Хамтран ажиллагсадтайгаа уулзаж хэрхэн стандартын
дагуу ажиллаж болохоо ярилцаж , хэлэлцэх
• Албан ёсны үнэлгээтэй
танилцах. Байгуллагадаа дээд зэргийн үйлчилгээг амжилттай хэрэгжүүлэхийг хүсвэл
эхлээд албан ёсны үнэлгээг мэдэх нь чухал.
Эх
сурвалж: Human Capital сэтгүүл
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |